موضوعات داغ

تشدید برخورد با تخلفات ساکن؛ برنامه جدید پلیس راهور تهران

عکس مطلب اول
سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تخلفات ساکن همانند پارک دوبله، پارک در محل توقف ممنوع و ... نقش مهمی در ایجاد ترافیک های سنگین در معابر درون شهری دارند. از روز شنبه بیستم مرداد پلیس طرح برخورد شدید با این تخلفات را اجرایی خواهد کرد. شهروندان لازم است از پارک کردن خودروی خود در معابر با عرض کم خودداری کرده و از پارکینگ های مجاز در سطح شهر استفاده کنند.
محور شرق به غرب بزرگراه زین ‌الدین از شمس ‌آباد تا پاسداران و بزرگراه بابایی از امام علی (ع)، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) در محدوده گلشن‌ دوست، بزرگراه نواب از نه دی تا ورودی تونل توحید و در ادامه بزرگراه چمران محدوده بین حکیم و همت، مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین تا آذربایجان و مسیر شرق به غرب خیابان دماوند از بعد پل امام علی (ع) تا پل چوبی، مسیرهایی هستند که حجم بار ترافیکی آنها سنگین است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/21
اسم این تخلفات ساکن نیست اسمش عدم جای پارک است تخلفات در حرکت مانند حرکت بین خطوط عامل ترافیک است که به خاطر سختی کار آقایون حوصله رسیدگی به آن را ندارند
1397/7/4
تو انگار یا سواد نداری یا خودتو به بی سوادی می زنی.
اگه جا پارک نیست غلط می کنی ماشین میاری بیرون.
شما پیاده رو پارک کن وقتی شیشه ماشینتو آوردم پایین منم می گم شما که جا پارک نداشتی، ما را اذیت کردی، ما هم برای مجازات درس خوبی بهت دادیم.
1397/5/22
پلیس خودش الان ورود ممنوع میره ، پارک ممنوع و پارک دوبل میکنه و هرچی خلافه انجام میده بعد جالب اینه که جلوش چراغ قرمزم رد کنی کاری به کارت نداره
قانون الان تو کشور ما پشمم نیست. همشم بخاطر سهل انگاری و بی خیالیه پلیسه