موضوعات داغ

شمارش معکوس برای معرفی بوگاتی دیوو ،آیا نهایت های سرعت و قدرت بار دیگر جابجا می شود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بوگاتی که در ساخت قوی ترین و سریع ترین ابرخودرو های جهان تبحر دارد، پس از عرضه مدل های شیرون و شیرون اسپرت، هنوز هم از نتیجه راضی نیست و علاقه دارد تا ابر خودروی سریعتری بسازد. نام مدل آتی این کارخانه، دیوو خواهد بود و در محدوده قیمتی پنج میلیون دلار عرضه خواهد شد و تمرکز ویژه ای بر چابکی در این خودرو صورت خواهد گرفت. نام بوگاتی دیوو، از راننده فرانسوی بوگاتی در دهه 1920، به نام آلبرت دیوو گرفته شده است که افتخارات زیادی را برای بوگاتی در مسابقات کسب کرده بود.

 آلبرت دیوو

آلبرت دیوو

بر خلاف بوگاتی شیرون که تنها می توانست در مسیر مستقیم به حداکثر سرعتش دست پیدا کند، در طراحی دیوو سعی شده تا با تحقیق بیشتر بر روی مسائلی همچون اصول مکانیک و آیرودینامیک و کاهش وزن، این خودرو بتواند در تمام حالت ها و از جمله سرپیچ ها، شتابش را حفظ کرده و با حداکثر سرعت به مسیرش ادامه دهد. بوگاتی تصمیم دارد با ارایه دیوو، تمامی مردم جهان را با ارایه محصولی فوق العاده سریع، مدرن و دست نیافتنی شگفت زده کند.
بخش زیادی از طراحی بوگاتی دیوو، صرف غلبه بر نیروی G خواهد شد و به نظر می رسد ارتفاع خودرو بسیار پایین خواهد بود. شایعاتی وجود دارند که ادعا می کنند پلت فرم و اصول بوگاتی دیوو، با بوگاتی شیرون و شیرون اسپرت یکسان خواهد بود و تنها بروز رسانی هایی در این محصول صورت می گیرد.

بوگاتی دیوو

بوگاتی دیوو

انتظار می رود بوگاتی برای دیوو، از یک موتور هشت لیتری W16 استفاده کند که قادر است قدرتی در حدود 1479 اسب بخار تولید نماید. پیش بینی می شود شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود 2.5 ثانیه و حداکثر سرعتش در حدود 370 کیلومتر بر ساعت باشد که بسیار به ارقام بوگاتی شیرون شبیه هستند.
بوگاتی در ساخت خودروهای سفارشی استاد بوده و دیوو قرار است یکی از خودروهایی باشد که متمایز تر از مدل های تولید انبوه شیرون ظاهر می شوند. اگر بوگاتی بتواند دیوو را با تغییرات زیادی نسبت به شیرون به بازار ارایه کند، مشتریان زیادی به سمت این ابرخودروی جدید جذب خواهند شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/27
حداكثر سرعتش 370؟؟؟؟؟؟
يني اندازه پاگاني هوآيرا كه محصول 5 سال پيش ؟؟؟؟
يني پاگاني هوآيرا BC و ريگيرار به راحني ميتونن اينو نقطه كنن؟؟؟؟؟؟
اين جئري كي خواد مردم رو شگفت زده كنه؟؟
شايد 470 بوده!!
1397/5/27
ریگرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رگرا