موضوعات داغ

احداث تونل در میدان ونک برای رفع ترافیک

عکس مطلب اول
فرماندار تهران برای رفع ترافیک منطقه ونک گفت: به‌زودی در میدان ونک تونل احداث خواهد شد تا ازدحام کم شود؛ هم‌چنین پارکینگ‌های طبقاتی در چند محله ساخته‌ می‌شود.
به نقل از فارس،‌ عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه رسیدگی به مشکلات مردم منطقه 3 با بیان اینکه این منطقه از بهترین مناطق تهران بود و به عنوان منطقه آخر بررسی شد، گفت: این منطقه از امکانات مناسبی برخوردار است و دسترسی‌های مناسبی به اتوبان دارد، چهار ایستگاه مترو، 330 هزار نفر جمعیت و وجود 37 درمانگاه و بیمارستان از خدمات به مردم خوب این منطقه است.
وی افزود: در این منطقه روزانه یک میلیون نفر افراد غیربومی تردد می‌کنند و به شلوغی این منطقه افزوده‌اند. محله ونک و آرارات با توجه به قدمت، دارای ترافیک بسیاری است که باید برای رفع آن، تونل ترافیکی در میدان ونک احداث شود.
فرماندار تهران بیان داشت: ما به زودی جلسه‌ای در فرمانداری تهران با حضور 12 نفر از دستگاه‌های منطقه، نمایندگان مجلس و شورای شهر برگزار خواهیم کرد و تمامی موارد پیگیری خواهد شد.
وی در پایان بیان داشت: مردمی که در ده ونک زندگی می‌کنند با وجود مالک بودن، سند ندارند که باید با حمایت جدی نمایندگان مردم سریع‌تر بررسی شود. همچنین برای کاهش ترافیک منطقه، پارکینگ‌های طبقاتی درنظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/28
خب خدا رو شکر رسیدن به خراب کردن میدان ونک. تغییر چهره شهر سیاستیه که عواقبش رو سالها بعد خواهیم دید
1397/5/29
تازه عوارض خراب کردن و ساختنشو از جیب ما در میارن ! با گفتن جمله "واسه مردم ساختیم" توجیح اقتصادی پیدا می کنه !!!