موضوعات داغ

احتمال بازشدن واردات خودرو به کشور از هفته آینده وجود دارد

عکس مطلب اول
احتمال دارد دولت با باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو به صورت محدود و در حد پاسخگویی به ثبت نام کنندگان خودرو در ماه های گذشته موافقت کند.
به نقل از «اخبار خودرو»، مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به ایران آنلاین گفت: پس از بررسی های دقیق احتمال باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو وجود دارد.
وی افزود: از معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته شده است که اطلاعات مربوط به تعداد مجوزهای پیش فروش خودرو توسط نمایندگی های رسمی را اعلام کند. اگر مجوزهای پیش فروش خودرو با میزان پیش فروش نمایندگی های رسمی همخوانی داشته باشد، احتمال دارد که ممنوعیت ثبت سفارش خودرو برای این مجموعه ها برداشته شود تا شرکت ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.
خسروتاج تصریح کرد: تا هفته آینده وضعیت باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو بررسی خواهد شد. البته اجازه واردات خودرو به خاطر آنکه ممنوع شده بود، باید از مجموعه های بالاتر تایید شود.
با بازشدن واردات خودرو از هفته آینده امکان ریزش قیمت شدید این محصولات وجود دارد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/26
مطمئنا فقط برای افراد خاص
1397/5/26
خودروسازهای داخلی که ماشین به مردم نمیدهند. بعد از این همه سال بهونشون عدم واردات قطعاته. تو این همه سال که حمایت شدند چیکار کردند؟
واردات ماشینو باید آزاد کنند تا ملت ماشین خوب سوار بشوند.
1397/5/28
کاملا درسته ! حق مردم این ماشین های ناایمن و گرون نیست ! حق مردم بعد این همه سال سود دادن به خودروساز و خون دادن و قطع نخاع و قطع عضو دادن، خودروی روز دنیا است با قیمت واقعی !
1397/5/27
احتمالن اون یارویی که سایت رو هک کرده بود و وارد کرده بود ماشیناشو فروخته، سودشو کرده، درصد آقایون رو داده و دوباره واردات انجام میشه. علی برکت الله
1397/5/28
احتمال ریزش شدید قیمت وجود داره، ولی مطمعنا شرایط برای ایجاد فساد و انجام کار غیر قانونی خیلی بیشتر وجود داره ! بستن ثبت سفارش خودرو کار کاملا اشتباهی بود، باز کردنش توی این شرایط اشتباه بزرگتر !
کار درست چیه !؟ اعلام ورشکستگی خودروساز، صفر کردن واقعی تعرفه خودروهای وارداتی
نتیجه : 1- بیکاری هزاران نفر که قطعا در صنایع دیگه قابل استفاده اند و با آموزش به راحتی وارد صنایع خوب بازده می شوند و بیکار نمی مانند.
2- کاهش شدید قیمت خودروهای وارداتی و به طبع خودروهای تولید داخل عرضه شده در قبل و بازگشت به قیمت های واقعی و مناسب با ارزش خودرو (هیچ جای دنیا خودرویی که چندین هزار کیلومتر کارکرده 200 میلیون قیمت نداره !!!)