موضوعات داغ

گرفتن تیر رها شده از چله کمان در رکوردشکنی جدید اشکودا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تاکنون ما رکوردهای جهانی جالبی در رابطه با ماشین‌ها و صنعت خودروسازی دیده‌ایم و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در تلاش هستند تا رکوردهای عمومی را جابجا کرده و به نام خود ثبت کنند، اما امروز کمپانی خودروسازی اشکودا یک رکورد جالب و کاملا متفاوت با حضور کارشناسان گینس به ثبت رسانده است که شاید اهمیت آن در ابتکار و تلاش برای اولین بار باشد که جزییات بیشتر آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
همانطور که در عنوان مقاله ذکر شد، رکورد شکنی اشکودا با تیر و کمان سروکار دارد و یک مربی هنرهای رزمی با نام "مارکوس هاس" در داخل یک دستگاه "اشکودا اکتاویا" با قدرت خروجی 242 اسب بخاری قرار گرفته و بدن خود را از سانروف اتومبیل بیرون آورده است تا تسلط بیشتری برای انجام این رکوردشکنی داشته باشد. در طرف دیگر ماجرا، لورنس بالدوف به عنوان یکی از تیراندازان المپیکی قرار گرفته است تا در رسیدن کمپانی خودروسازی اشکودا به هدف خود کمک کند که برای دیدن هنرنمایی و رکوردشکنی آنان می‌توانید فیلم زیر را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/29
با سلام
واقعا ما ایرانی ها خیلی بدشانس (محترمانه) هستیم که نمی توانیم حتی اشکودا سوار شویم حالا برندهای جهانی مثل مرسدس بی ام دبیلیو جگوار رولز رویس بیوک شورولت و ب...... برندها پیشکش