موضوعات داغ

اختلاف شدید بین قیمت کارخانه و بازار و هجوم مردم به فروش های اینترنتی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش فروش پانزده محصول ایران خودرو که امروز برگزار شد، به دلیل اختلاف قیمت شدید محصولات از کارخانه تا بازار و هجوم خریداران به سایت فروش این شرکت، با مشکلاتی همراه شد. ترافیک بالای سایت موجب شد تا کمتر کسی بتواند شانس خرید خودرو را پیدا کند.
البته مشکلات سایت نیز بخش دیگری از عوامل آزار دهنده مشتریان بود، اخطارهای پی در پی سایت موجب شد تا کاربران سردرگم شوند و در نهایت کاربرانی که موفق به ثبت نام و انتخاب رنگ خودرو شدند، با اخطارهای بیشتری از سوی سایت مواجه شدند. بسیاری بر همین اساس شانس واریز وجه را پیدا نکردند.
از سوی دیگر کسانی که در شش ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده اند، قادر نیستند از این شرایط استفاده کنند و در صورت خرید، ثبت نام آن ها از سوی شرکت باطل خواهد شد، چرا که براساس اطلاعیه ایران خودرو در این فروش امکان صلح وجود ندارد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو است.
بسیاری معتقدند بخش عمده ای از هجوم افراد به فروش های این چنینی، مربوط به دلالان است که قصد دارند با استفاده از جو ایجاد شده و اختلاف شدید بین قیمت محصولات کارخانه و بازار، سود های میلیونی کسب کنند. بخش دیگری نیز به مشتریان واقعی اختصاص دارد که به دنبال مصرف شخصی هستند و در نهایت گروه سومی وجود دارند که با توجه به شرایط پیش آمده در بازار ارز، طلا و مسکن، سرمایه های خود را به بازار خودرو آورده اند. تمام این مسائل در حالیست که در طی ماه های گذشته، بسیاری از مشتریانی که قبلا از ایران خودرو محصولاتی را پیش خرید کرده بودند، هنوز موفق به دریافت خودروهایشان نشده اند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/31
از این ملت همیشه حریص و گشنه این رفتار اصلا بعید نیست ! باشد که همین دوستان رو در پیش فروش پراید 40 میلیونی و پژو 70 میلیونی ببینیم !!!
1397/6/1
خدا بخیر کنهج
1397/6/2
وقتي آمريكا دروغ ميگه و زيرش ميزنه ايران هم بايد به دروغ ميگفت حاظرم مذاكره كنم بعد با همين راه ساده دلار ها بود كه سرازير ميشد و بعد هر بسته اي داشتن رو ميكردن
ولي واي از اونجا كه اون بالايي ها به فكر ما پاييني ها هيچ وقت نبودن
1397/10/16
این ها که توانایی ساخت همین ماشین های بی کیفیت رو ندارن لایق این همه حمایت دولت نیستند.والا اگه دولت به فکر مردمه باید اجازه ورود ماشین های خارجی رو بده