موضوعات داغ

آلفارومئو محمدعلی کلی در راه حراجی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
آلفارومئو اسپایدر به خودی خود یک خودروی کلاسیک ارزشمند است ولی مدلی از این خودرو که در مالکیت قهرمان نام آور بوکس جهان یعنی محمدعلی کلی بوده است حتی دارای ارزش بیشتری نیز خواهد بود. محمدعلی صاحب یک دستگاه از این خودرو بود که حالا قرار است این خودروی کلاسیک ارزشمند در حراجی برت جکسون در لوس آنجلس به فروش رود. این خودرو مدل سال 1976 است و محمدعلی این خودرو را در اروپا خریداری کرده است و سپس آن را به لیک فارست در شیکاگو صادر کرده است. البته محمدعلی این خودرو را برای مدت کمی در اختیار داشت و سپس آن را به یکی از دوستان خود که مالک فعلی خودرو است فروخت.

آلفارومئو اسپایدر

آلفارومئو اسپایدر

این آلفارومئو اسپایدر دارای کارکرد 129907 کیلومتر است که بیشتر آن توسط مالک فعلی رانندگی شده است. در بخش فنی، اسپایدر از یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری بهره مند است که می تواند 127 اسب بخار قدرت تولید کرده و با کمک یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ ها انتقال دهد.

آلفارومئو اسپایدر

آلفارومئو اسپایدر

این اسپایدر به رنگ بسیار زیبای نقره ای است و یک خط نارنجی نیز به زیبایی روی بدنه‌ی آن به چشم می خورد. پلاک جلوی این خودرو نیز ALIBEE2 است. داخل کابین نیز به رنگ مشکی است و غربیلک فرمان هم دارای پوشش چوبی است که کاملا سفارشی بوده و نمای فوق العاده زیبایی دارد.
این خودرو در ماه سپتامبر در حراجی فروخته خواهد شد و مطمعنا به قیمت ارزانی به فروش نخواهد رفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/3
همینکه انتخاب محمد علی بوده یعنی چیز خوبیه