موضوعات داغ

نبرد ژرمن ها؛ آیا بی ام و به جنگ میباخ می رود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و سری 8 به زودی وارد بازار خودروهای تورینگ بزرگ می شود و آن را باید جزو خودروهایی دانست که از همین حالا می توان موفقیت آن را پیش بینی کرد. بی ام و حتی در فکر نسخه چهاردر از این خودرو است که البته فعلا تصاویری از آن در دسترس نیست. اما جاه طلبی های بی ام و تمامی ندارد و صحبت هایی وجود دارند مبنی بر اینکه بی ام و برای رقابت در بازار خودروهای فوق لوکس قصد دارد تا مدل سری 9 را هم تولید کند.
به گفته ی آدریان ون هویدونک مدیر طراحی بی ام و، سری 9 در صورتی که به بازار وارد شود به رقابت با مرسدس میباخ خواهد پرداخت. البته وی به این نکته نیز اشاره کرد که ایده‌های تیم طراحی بی ام و بسیار بیشتر از خودروهایی هستند که این شرکت می تواند تولید کند با این وجود اما ممکن است سری 9 را تا سال 2030 در بازار مشاهده کنیم. بنابراین نباید انتظار داشت که سری 9 بزرگ را به این زودی ها در حال تست در نوربرگ رینگ مشاهده کنیم.
منطق نیز ایجاب می کند که بی ام و ابتدا تا زمان ورود به بازار سری 8 صبر کند و واکنش بازار به این خودرو را بسنجد و سپس تصمیم بگیرد که آیا لازم است خودرویی لوکس تر و بزرگ تر به بازار عرضه شود یا خیر؟

بی ام و سری 8

بی ام و سری 8

بی ام و در سالهای اخیر تمرکز زیادی را روی بازار خودروهای لوکس داشته است و برای این منظور از شاسی بلند لوکس خود با نام X7 نیز رونمایی کرده است که امید زیادی نیز به موفقیت آن در بازار وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد