موضوعات داغ

ابر گلف؛ نگاهی به مشخصات فولکس واگن گلف GTI TCR با 290 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
با توجه به اینکه مدل پایه گلف GTI قربانی قوانین آلایندگی سرسختانه WLTP (فرآیند جدید سنجش مصرف سوخت و آلایندگی خودروها در اروپا) شد، تنها مدل Performance Pack این هاچبک اسپرت برای فولکس واگن باقی ماند.
با این حال اوضاع در شرف تغییر است زیرا این خودروساز آلمانی در حال آماده شدن است تا مدتی بعد در سال 2018 گلف GTI مدل TCR را معرفی کند. طبق گزارش نشریه اتو اکسپرس این خودرو در اواخر سال 2018 وارد بازار انگلیس خواهد شد.
البته گلف GTI TCR مدل پایه این هاچبک کوچک نیست زیرا گفته شده است که موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر آن 290 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از این نظر درست مانند خودروی مفهومی فولکس واگن گلف TCR است که پیش نمایشی از این مدل بود.
نسخه آزمایشی این خودرو مجهز به گیربکس 7 دنده DSG دابل کلاچ اتوماتیک و دیفرانسیل قفل دار بود و قدرت موتور آن به چرخ های جلو منتقل می شد. گفته می شود نسخه نهایی تولید سری این خودرو از نظر فنی مشابه نسخه آزمایشی است، گرچه هنوز مشخص نیست که آیا فولکس واگن این خودرو را با گیربکس 6 دنده دستی نیز ارائه می کند یا نه.
شتاب صفر تا صد گلف GTI TCR حدود 6 ثانیه و حداکثر سرعت آن با محدود کننده 250 کیلومتر در ساعت و احتمالا بدون محدود کننده حدود 265 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
این هاچبک آینده فولکس واگن از نظر قدرت و عملکرد در جایگاهی پایینتر از گلف R دو دیفرانسیل قرار می گیرد. گلف R نیز پس از اینکه از یک به روز رسانی برخوردار شد تا با قوانین جدید WLTP مطابقت داشته باشد، قدرت آن با 10 اسب بخار کاهش به 300 اسب بخار رسید.
مشتریان فولکس واگن گلف GTI TCR می توانند تعدادی آپشن برای آن انتخاب کنند که عبارتند از رینگ های بزرگتر همراه با تایرهایی با چسبندگی بیشتر، دیسک ترمزهای سوراخدار با کالیپرها و لنت های متفاوت، ضربه گیرهای تطبیقی، سیستم اگزوز تیتانیومی برند Akrapovic و حذف محدود کننده سرعت.

فولکس واگن گلف GTI TCR

فولکس واگن گلف GTI TCR


فولکس واگن گلف GTI TCR

فولکس واگن گلف GTI TCR


کابین فولکس واگن گلف GTI TCR

کابین فولکس واگن گلف GTI TCR

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد