موضوعات داغ

توضیحات سخنگوی ناجا در مورد کلیپ فحاشی و درگیری راننده لندکروز با مامور پلیس

عکس مطلب اول
به نقل از خبرگزاری پلیس ایران، سردار احمد نوریان، سخنگوی ناجا در پی انتشار فیلم فحاشی و ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس توسط سرنشین خودروی لندکروز، اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در محور شیراز ـ کازرون ( حوزه دشت ارژن)، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 به دلیل نقص فنی، از انتقال خودرو به کنار جاده باز مانده و از گشت پلیس راهور استمداد می طلبند و در همین حین، راننده خودروی لندکروز با سرعت غیرمجاز و به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو، به شانه خاکی جاده منحرف و دچار سانحه می شود.

وی افزود: دقایقی پس از این حادثه، یکی از سرنشینان خودروی لندکروز با حمله به سرنشین خودروی 206 و پلیس وظیفه شناس راهور، اقدام به ضرب و شتم و فحاشی می کند.
سخنگوی ناجا با اشاره به شناسایی فرد ضارب ادامه داد: مجوز قضائی برای دستگیری فردی که با رفتار هنجارشکنانه خود به پلیس خدمتگزار جسارت کرده است، اخذ شده و قطعا برابر قانون با این فرد هتاک برخورد می شود (بررسی سوابق این فرد حاکی از ارتکاب وی به اعمال مجرمانه دیگر در گذشته دارد).
به گفته سخنگوی ناجا، مامور پلیسی که حین کمک به هم وطن در راه مانده مورد تهاجم و فحاشی این ضارب سابقه دار و جوان قرار می گیرد از کارکنان وظیفه شناس پلیس راهنمایی و رانندگی و در آستانه بازنشستگی است.
وی اشاره کرد: به طور قطع هر شهروند منصف و قانونمندی با مشاهده فیلم مذکور، انزجار خود را از رفتار این ضارب سابقه دار اعلام می دارد.
سردار نوریان، اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم چنین صحنه هایی به منظور تخریب اقتدار و چهره اجتماعی پلیس را مذبوحانه و غیر قانونی برشمرد و گفت: به طور قطع شناسایی و دستگیری فرد یا افرادی که در چنین مواقعی بجای کمک و یاری رساندن به هم وطنان سانحه دیده و در معرض خطر، با رفتاری غیر انسانی و غیر اخلاقی به دنبال تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار فیلم این رویدادها هستند نیز در دستور کار پلیس فتا قرار خواهد گرفت.
وی یاد آور شد: درگیری با ماموران انتظامی از جرایم عمومی محسوب می شود و قانون برای فردی که به مامور پلیس حین انجام وظیفه و ماموریت توهین کند، مجازات حبس در نظر گرفته است و قطعا این موضوع تا برخورد قانونی و قضائی با فرد ضارب، توسط نیروی انتظامی دنبال و پیگیری می شود.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/4
دروغه محظه ... واقعا چجوری روشون میشه ب این سادگی دوروغ بگن
1397/6/4
من موندم چطور میشه زحمتکشی پلیس و کتک خوردنش رو نمیبینید ولی دروغگویی رو زود تشخیص میدید؟
1397/6/4
شما اول برو املا یاد بگیر بچه جون!
1397/6/4
شما برو نوشتن محض رو یاد بگیر بعد
در ضمن شما که سر صحنه بودی بفرما ببینیم قضیه چی بوده؟
کافر همه را به کیش خود پندارد
1397/6/4
فقط اعدام در ملا عام!
1397/6/4
چرا جو میدی شما؟مگه شما اونجا بودی که اینطور قضاوت میکنی؟اصل ماجرا این چیزی نیست که اینجا نوشته شده.همیشه تو همه بدبختیای مردم دولت و نیروهاش کلا هیچ نقشی ندارن و یه گوشه وایسادن بعد رفتن ثواب کنن کباب شد همه هم باورشون میشه!تعجبم اینقد ساده هستن مردم.میگن پلیس گذاشته دنبال اون خودرو و بعد این اتفاق افتاده.کار این اقا اشتباه بوده اما ما هم نمیتونیم یه طرفه قضاوت کنیم.و اینو همه میدونیم بارها و بارها همین افسرا الکی همه رو جریمه میکنن و نگه میدارن.امیدوارم حق به حق دار برسه چه پلیسه چه اون طرف
1397/6/4
چرا اعدام؟ چرا خشونت؟حتی کثیفترین آدمها جون دارن و جونشون با ارزشه.اینا رو باید بفرستن تو کویر بیل بزنن آباد کنن
1397/6/4
شوخیشم قشنگ نیست
1397/6/4
باید با این فرد به شدت و قاطعانه برخورد شود . کسی که با مامور راهور و دولت چنین وحشیانه که نشان دهنده عدم تربیت صحیح و اصالت خانوادگی وی است رفتار میکند وای به حال سایر شهروندان . باید در ملاء عام اعدام شود .
1397/6/4
امیر آقا شما بفرمایید واقعیت ماجرا چیست اونهایی هم که لایک کردن بیان اطلاع رسانی کنند دیگران هم بدونن طرف داد میزنه لندکروزر یک میلیاردیم و همه رو گرفته به باد کتک عجب مردمی ما هستیم
1397/6/5
راست میگفت یه میلیارد پول کمی نیست که بخاطر سهل انگاری ی پلیس بره رو هوا چرا پلیسه خودروشو تو جاده بندازه اینا فقط بلدن از مردم پول بگیرن یا الکی جریمه کنن
1397/6/4
خاک بر سر پلیسی که نتونه از خودش جلو یه نفر دفاع کنه بعد این پلیس میخواد حافظ جون و مال مردم باشه!! کاش به جای بخور و بخواب و جریمه کردن مردم یکمم رو آموزش هاشون کار کنن که اینطوری جلو مردم تحقیر نشن. تو کدوم کشور پلیس انقدر بی دست و پا هست؟
1397/6/5
بعد از دو روز میگه اقدام قضایی برا فرد خاطی صورت خواااااااهد گرفت . بعد ازدو روز
خب از اولش هم از پشت پری طرف بود ک همجین اقدامی انجام داده . خب بگیرین دهنشو سرویس کنین .
بعد کسی ک از یه صحنه عجیب فیلمبرداری کرده رو تهدید میکنه .....
یا خدااااا
1397/6/5
واقعا نمیدونم طرفداری اون راننده به احتمال زیاد رانت خوار لندکروز رو بکنم یا پلیس های شیتیل بگیر کشورم رو؟ یا از داستان سرایی این دوست سردارمون گله کنم؟
اینکه پلیس های کشورمون قایم میشن و یهو میپرن وسط اتوبان تا از مردم بابت جریمه نکردنشون شیرینی بگیرن یه واقعیته که همه ما مردم حداقل یکی دو بار تجربه اش کردیم! ولی با این حال نمیتونم حق رو به راننده لندکروز هم بدم.
1397/6/5
مگه قراره هر کی سوار لندکروزر و پورشه و بی ام و بشه رانت خوار و دزد و اختلاص گر و از این جور حرفا باشه؟چرا ما مبنای قضاوتون رو سرمایه طرف میدونیم.اصلا چرا ما فقط داریم مردم رو قضاوت میکنیم و اصلا به فکر رفتارهای غلط و اشتباه خودمون نیستیم؟تا خودمون رو عوض نکنیم هیچ چیز عوض نمیشه.شما هم بهتره به جای قضاوت کردن دیگران اونم از روی حدس به کارهای دیگه برسی
1397/6/5
واقعیت ماجرا رو نمیشه از پشت ال سی دی گوشی گفت و حتی شما هم نمیتونی با اطمینان درست و غلط نظرات بقیرو بیان کنی، ولی اینو میدونم که با همین یه کلیپ این همه واکنش از رسانه ها دیده میشه ولی وقتی سی چهل تا کلیپ بنده دیدم که همین راهنمایی رانندگی(با موارد نیروی انتظامی و... تازه کاری ندارم) و مردم رو مورد ضرب و شتم قرار میده اونم سه چار نفره میرزن سر یه نفر اینم یکی دو موردی نبوده (کاری به قانون شکنی های قُلدر معاشانه و جریمه کردن های الکی و رشوه خواهی و... هم ندارم) ولی اون موقع احدی از رسانه نمیاد چیزی بگه و کسی پیگیر نمیشه ولی این موارد و یا کتک خوردن یه سیاهپوست که جرمش هم معلوم نیست رو رسانه و آقایون جوری پوشش میدن که انگار تو کله هفته همین یه خبر بوده.
1397/6/6
مرسی.بین این همه کامنت چرت این کامنت میلاد واقعا خوندنی بود