موضوعات داغ

توقف تولید خودرو‌های ناایمن از زمستان

عکس مطلب اول
تسنیم : نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه تغییری در برنامه اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی به‌وجود نیامده است، اظهار کرد: آمادگی داریم به خودروسازان و هر واحد تولیدی دیگر برای ارتقای کیفیت مشاوره دهیم.
اگرچه راضی نیستیم صنعت ما آسیب ببیند اما سلامت و ایمنی مردم مهم‌تر است؛ بنابراین از اول دی‌ماه امسال استانداردهای ۸۵ گانه را اجرایی می‌کنیم. وی اضافه کرد: با خودروسازان و وزارت صنعت در حال هماهنگی هستیم تا از اول دی‌ماه با شروع بازرسی‌ها در راستای استانداردهای ۸۵ گانه، تولید خودروهایی را که نمی‌توانند استانداردها را پاس کنند و شرایط ناایمنی دارند، متوقف کنیم. پیروزبخت با بیان اینکه این رویه زمانبر است، گفت: ممکن است خودرویی یک ماهه استاندارد را پاس کند اما خودروی دیگر یک سال دیگر زمان بخواهد؛ بنابراین اگر پس از مدتی مشخص شود شرایط آن خودرو اجازه پاس کردن استانداردها را نمی‌دهد، نام آن را اعلام خواهیم کرد و تولیدش متوقف خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/6
جوک سال! خخخخخخ
مطمئن باشید این آشغالا با قدرت هرچه بیشتر و قیمت هرچه نجومی تر، همچنان تا انقلاب مهدی تولید خواهند شد!
1397/6/6
هشتادو پنج واقعا استاندارده
1397/6/6
برنامه جدیدشون واسه بالا بردن قیمت.اگه اینجوری باشه همشون باید توقیف بشن
1397/6/6
تولید پراید متوقف و تولید پراید آپشنال با قیمت ۴۰ میلیون شروع خواهد شد منتظر تحول چراغ های خودرو های ایرانی و افزوده شدن پلاس به آرم خودرو ها باشید
1397/6/6
مطمعن باش تغییری در برنامه مافیای عزیز خودرو هم به وجود نیامده است ! اینا خودشون هم نمیخوان دیگه ماشین تولید کنند احتمالا روی به واردات خواهند آورد و با یک تغییر استراتژی به صورت زیر پوستی از تولید کننده به وارد کننده تغییر شغل خواهند داد. یه جوری که من و شما نفهمیم ! بعدشم خودروهای دست دوم خارجی با قیمت گرونتر از ارزش خودرو وارد می کنند و میگن این که خوبه حالا ملت بیان بخرند ! و بعد تولید نشدن خودرو و بیکاری کارگر ها رو میندازن گردن سازمان استاندارد و شما رو از سمتتون به طرز وجیحی ازل می کنند بعد به شغل شریف واردات دست دوم خارجی با قیمت گزاف ادامه خواهند داد و به این روش سود می کنند.
خواهر من اینا جایی نمیخوابن که زیرشون آب بره ! اینا قبل از اینکه شما فکرشو بکنی تصمیماتشونو گرفتن و آماده عمل اند ! این کارهایی هم که دارن می کنند مثل احتکار و پیش فروش های سال 98 تا سال 1400 همش یه بازی برنامه ریزی شده است !
میای ثواب کنی کبابت می کنند، از ما گفتن بود !
پ.ن : بیچاره اونی که واسه سال 98 ماشین پیش فروش کرده ! ماشین که بهش نمیدن هیچ، پشت گوشش هم دید، پولی که واریز کرده رو هم می بینه !