موضوعات داغ

نگاهی به جزئیات دستگیری ضارب مامور پلیس راهور در استان فارس

عکس مطلب اول
اخبار و گفته ها در مورد انتشار ویدیوی درگیری با مامور پلیس در یکی از محورهای استان فارس، از داغ ترین اخبار هفته گذشته بوده است. به گزارش خبرگزاری ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی گفت: سوم شهریور کلیپی مبنی بر ضرب و شتم مامور پلیس راه فارس در محور دشت ارژن شیراز در فضای مجازی منتشر شد و بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت‌.
وی افزود: بر این اساس، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند محل اختفای یکی از ضاربان و عامل انتشار فیلم در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی هر دو متهم که خود را از دید پلیس مخفی کرده بودند را در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر کردند.
گودرزی با بیان اینکه ضارب اصلی متواری است و تلاش برای دستگیری وی کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با افرادی که به هر دلیل بخواهند زمینه‌ی اخلال در نظم و امنیت را فراهم کنند به شکل قاطع برخورد می‌کند.

نظرات کاربران

16 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/7
به نظر من اينجور افراد بايد به اشد مجازات محكوم شوند و در ملاء عام اجرا گردد .من خودم كليپ رو ديدم و واقعا تاسف برانگيز بود و براي من جاي سوال بود كه چرا مامور محترم پلبيس از سلاح استفاده نكرد ؟؟؟؟ مامور محترم پليس بسيار مظلومانه بود
1397/6/7
ضرب و شتم و بی احترامی به هر مامور پلیسی که در حال انجام وظیفه بوده به شدت محکومه و باید به شدت با افراد قانون شکن برخورد کرد... اما متاسفانه تعداد قابل توجهی از ماموران وقتی لباس قانون رو تن میکنند فرا قانونی برخورد میکنند و خودشون رو به چشم ارباب و مردم به چشم برده و رعیت نگاه میکنند و رفتار و برخوردشون با مردم تحقیر آمیزه ...رفتار پلیس در عین حفظ اقتدار باید با مردم با احترام کامل باشه...
1397/6/7
دوست عزیز، مامورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در حین انجام وظیفه سلاح حمل نمی کنند چون اصلا شامل وظایفشون نمیشه ! در واقع حمل سلاح فقط برای نیروی انتظامی میسر هست و مامورین راهنمایی هم اگر در موقعیتی قرار بگیرند مثل این، باید از مامورین انتظامی برای دستگیری فرد مجرم کمک بگیرند. این البته کاملا اشتباهه و باید به پلیس راهنمایی هم حکم تیر داده بشه که اگه کسی اینطوری بهش اهانت کرد برای متوقف کردنش بهش شلیک کنه. پلیس نباید انقدر بی عرضه باشه ! وجهه اجتماعی خوبی نداره !
1397/6/7
چونکه مامور پلیس راهنمایی ایران مسلح نیست
1397/6/8
با سلام
برخورد با ضارب مامور پلیس باید انجام شود ولی
چرا با نماینده مجلسی که افسر راهور را فرودگاه مهراباد مورد ضرب و شتم قرار داد برخورد نمی کنید یا لااقل خبری ازش منتشر نمیکنید.
توی شیراز یک شهروند عادی بود و در تهران یک نماینده مجلس...
1397/6/7
عامل انتشار فیلم ؟ اون رو برای چی گرفتن؟ اگه منتشر نمیکرد که این جو حمایت روانی مردم از پلیس راهور شکل نمیگرفت... واقعا داریم اشتباه می‌زنیم ، همه چی و همه کارامون!
1397/6/7
باید به پلیس راهنمایی هم اجازه بدن از سلاح استفاده کنه چون فرهنگ مردم ایران اینطوریه باید زور رو ببینه تو سرش بخوره و بترسه وایسه کنار اینجا فرانسه نیست ولله که تو فرانسه بود تا الان جنازه اش رو هم دفن کرده بودن
1397/6/7
این پلیس احمق نمی دونه که وسط جاده جای ایستادن نیست یا اگه ایستاد باید کلی علامت بذاره . یه سری به ترکیه بزنه ببینه سرباز صفرشون چه جوری ماشینو نگه میداره از یه کیلومتری علامت میده تو جاده به اندازه یه مغازه لوازم ایمنی علایم می ذارن .
1397/6/16
احمق تویی.اونجایی که تو میگی فرهنگشون هم مثل تو احمق نییس
1397/6/28
همین که میگی پلیس احمق نشون میده خودت آدم بیشعوری هستی وباید خفه بشی وحرف نزی ضمنا خودت احمقی که به دیگران که تویه احمق رو ازحقت دفاع می کنن میگی احمق احمق
1397/6/7
به نظر بنده با منتشر کننده ی کلیپ نباید برخورد میشده چون اگر او نبود حالا کسی از این قضیه خبر دار نمیشد
این کلیپ باعث اعتراض عمومی نسبت به فرد ضارب شد
1397/6/7
متاسفانه پلیس ایران با رفتار اشتباه، سو استفاده از قدرت، گاها تحریک رانندگان و بی احترامی به مردم برای خودش احترامی باقی نذاشته. کمین توی جاده، پریدن وسط جاده، پیاده کردن راننده قانونی نیست. کلیپ ضرب و شتم راننده ها توسط پلیس راهور کم نیست. در همین صحنه مطمئنا اگه چندتا پلیس دیگه هم بود اون راننده بدبخت بود که زیر مشت و لقد پلیس قرار می گرفت و مردم هم جرات نزدیک شدن نداشتن. اسلحه برای پلیس راهور حکم شاخ برای خر داره.
1397/6/11
با سلام
سرعت زیاد.نه بستن کمر بند.حرکات نمایشی.و غیر
در جاده چه درون شهری چه برون شهری که باعث صدمه زدن به خود ویا دیگران می شود.
هشدار پلیس.جریمه به خاطر جلوگیری از این هاست
اگه رعایت کنی کی جلوتو می گیره.
پنج ساله تو جاده ام چرا پلیس جلو منو نگرفت؟
قانون را که برا حفظ جان خودتون رعایت کنید کسی بهتون گیر نمیده.
موفق باشین.
1397/6/13
سلام، چرا جو میدید؟؟؟شما دوتا از این فیلمای برخورد پلیس آمریکا رو با راننده متخلف ببینی کلا نظرت عوض میشه.
توو آمریکا وقتی پلیس بهت ایست میده، نباید از ماشین پیاده شی تا پلیس خودش بیاد کنار ماشینت، بعد دوتا دستت روو فرمون باشه، بعد باید اجازه بگیری که مدارکت رو تحویل پلیس بدی، اگه توو هر کدوم از این مراحل تخلف کنی پلیس حقه تیر داره.
یارو اینجا خودش شُل دست بازی در آورده ماشین رو کله پا کرده بعد پیاده میشه پلیس رو هم میزنه.
1397/6/12
باسلام، اینجور افراد رو فقط اعدام باید کرد، تا وقتی که این نوع حیوون های وحشی اعدام نشن، اوضاع به همین منواله...
به راننده لندکروز باید خر میدادن برونه، یارو شُل دست و شُل مغزه نتونسته ماشین رو کنترل کنه چپ کرده بعدش اوغوش روو سره مامور بدبخت خالی می کنه.

فقط اعدام...
یاعلی
1397/6/13
درود به مامورین زحمتکش کشورمان. بنده به قصد زود تر رسیدن به شهری جاده قدیم را انتخاب کردم مدتی که مسیر را طی کردم متوجه خطرناک بودن جاده از لحاظ امنیت شدم خدا خدا میکردم ماشین راهنمایی را ببینم جریمه بشم حداقل احساس امنیت کنم راه برگشت به جهت تاریکی هوا امکان نداشت مسیر جلو استرس اضطراب بود نهایتاً به مقصد رسیدم متوجه شدم ماموران یک نعمت بزرگی برای بشریت هستند خواهشندم قدرشو نو بدونیم احترامشنو داشته باشیم .در خصوص ماجرای اتفاق افتاده اگه مامور مقصر تصادف باشه برابر قانون جبران میشد لازم دعوا نبود