موضوعات داغ

لو رفتن تصاویر کانپست عجیب رنو در خیابان های لهستان

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
تست نمونه های تازه ساخته شده خودروها در خیابان عملی عادی و همیشگی است اما نمایش نمونه اولیه و کانسپت خودروها در مکانی خارج از نمایشگاه های خودرو کمتر اتفاق می افتد.
اخیرا کانسپت فوق آینده نگرانه ای در یکی از خیابان های شهر ورشو، پایتخت لهستان، دیده شده و سریعا به شکاری داغ برای دوربین های عکاسی و خبر نگاری تبدیل شد.
بر اساس عکس های خبرنگاری Autogaleria.Pl متوجه میشویم این کانسپت جالب متعلق به شرکت خودروسازی رنو است. همچنین این عکس ها ویژگی های زیادی از این خودرو از جمله چراغ عقب‌های LED و درهای خفاشی عظیم را به نمایش میگذارد.
ماجرای لو رفتن این خودرو خالی از لطف نیست و باید بدانید که هیچ قرار نبوده که از این نمونه تا زمان رونمایی کامل اطلاعاتی درز کند و شرکت خودروسازی این کانسپت را برای گرفتن عکس های زمان رونمایی به خیابان ها آورده بوده است. اما از شانس بد آنها و از آنجایی که از این مکان عموما برای عکاسی استفاده میشود افرادی خارج از برنامه و با دوربین های عکاسی و فیلم برداری، حاضر و آماده در خیابان ها حضور داشتند و با این اتوموبیل عجیب مواجه میشوند. به این ترتیب علی رغم خواست رنو عکس ها و اخبار این نمونه پخش میشود.
در حال حاضر از این خودرو هیچ اطلاعاتی نداریم اما در اینباره میتوان به EZ-GO، کانسپت تمام الکتریک این شرکت که اوایل سال از آن رونمایی شد اشاره کرد. به نظر میاید این کانسپت جدید مدلی لوکس تر از آن و همانند آن نقره ای رنگ باشد.
از آنجایی که شرکت رنو در حال عکس برداری و آماده سازی این خودرو برای رونمایی میباشد گمان میرود به زودی شاهد رونمایی کامل کانسپت یاد شده در نمایشگاه خودروی پاریس باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد