موضوعات داغ

دزدی از ریچارد هموند با گاز بیهوشی؛ داستان جنایی برای مجری سابق TOP GEAR

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
ماجرا از این قرار است که ریچارد هموند، مجری سابق برنامه پر طرفدار تاپ گیر، و خانواده اش در خلال تعطیلات به ویلایی در جنوب کشور فرانسه رفته بودند و اینطور به نظر می آید که دو سارق بعد از بیهوش کردن آنها با استفاده از گاز بیهوشی به آنها دستبرد زده اند.
همسر ریچارد هموند در گفتگو با Express بیان کرده است که آنها داشتند از تعطیلات خود لذت می بردند تا این که دختر 15 ساله آنها، ویدو، متوجه گم شدن ساعتش میشود. « زمانی که روز بعد ویدو باز هم نتوانست ساعت خودش را پیدا کند ما احساس کردیم مورد مشکوکی وجود دارد اما با خودمان گفتیم که ممکن است مثل سایر نوجوان ها در خواب راه رفته و ساعتش را جایی گذاشته است. تا آنکه بعد از مدتی ریچارد متوجه شد تمام پول هایمان غیب شده اند اما هیچ چیز دیگری دزدیده نشده است.»
به نوشته خبرگزاری Express دو سارق وارد ویلا شده و پول ها و جواهرات را دزدیده اند. اما تصویر آنها توسط دوربین های مدار بسته ضبط شده و بدین ترتیب دو مظنون این پرونده، ظرف 48 ساعت دستگیر شدند.
عجیب آنکه همسر آقای هموند به بیهوشی توسط گاز نیز مظنون میباشد زیرا سارقین به راحتی توانسته اند وارد اتاق ها شوند و بدونه دیده شدن به پر کردن کیف های خود مشغول شوند.
باید بیان کرد که خانواده هموند تنها افراد مشهوری نیستند که احتمالا تحت تاثیر گاز قرار گرفته اند. در سال 2015 جنسن باتن، راننده فرمول 1، ادعا کرد که او و خانواده اش هنگام اقامت در یک خانه ی لوکس تحت تاثیر گاز بیهوش شده اند. هرچند که پلیس ادعای آن ها را رد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/15
اگر ایران بود که یه بلایی دیگه هم سرشون میاوردند