موضوعات داغ

نگاهی به نیسان فرانتیر 2019؛ ارزان قیمت ترین وانت بار بازار آمریکا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان مدل 2019 فرانتیر را در حالی معرفی کرد که این خودرو به عنوان ارزان ترین وانت پیکاپ بازار ایالات متحده شناخته می شود. قیمت پایه‌ی نیسان فرانتیر در نسخه تک دیفرانسیل پایه تنها 19 هزار دلار است .
این مدل مجهز به جعبه دنده 5 سرعته دستی است تغییراتی که نیسان در مدل 2019 قرار داده است شامل استفاده از نمایشگر 7 اینچی در مدل‌های به صورت استاندارد است. همچنین نیسان رنگ محبوب قرمز متالیک را نیز به رنگ های قابل انتخاب برای Frontier افزوده است.

نیسان فرانتیر 2019

نیسان فرانتیر 2019

نیسان فرانتیر 2019 در یک نسخه خاص با نام Midnight Edition package نیز به بازار عرضه می‌شود که این مدل دارای جلو پنجره مشکی براق و تزیینات مشکی رنگ است و نمای اسپرت تری در مقایسه با سایر نسخه های نیسان فرانتیر دارد.
مدل Midnight Edition package همچنین به رینگ های 18 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی براق نوارهای حاشیه مشکی رنگ سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه و قاب آینه های جانبی مشکی رنگ و دستگیره‌های در مشکی رنگ مجهز است.
مدل Midnight Edition package در سه رنگ سیاه سفید و متالیک و تنها در نسخه دنده اتوماتیک به بازار عرضه میشود.

نیسان فرانتیر 2019

نیسان فرانتیر 2019

در بخش فنی، نیسان فرانتیر در مدل پایه به یک موتور 2.5 لیتری بنزینی از نوع 4 سیلندر مجهز است که می تواند 152 اسب بخار قدرت تولید کند. این موتور تنها در نسخه تک دیفرانسیل موجود است.
برای سایر مدل ها نیز یک موتور شش سیلندر 4 لیتری با قدرت 261 اسب‌بخار در نظر گرفته شده است که می‌توان آن را به همراه گیربکس 6 دنده دستی و یا 5 دنده اتوماتیک انتخاب کرد نیسان فرار 2019 در حال حاضر در نمایندگی های نیسان در آمریکا برای فروش موجود است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/29
۱۹ هزار ضربدر ۱۵ هزار ، جواب نهایی ضرب در دو!