موضوعات داغ

محکم تر از همیشه؛ نگاهی به مشخصات نیسان پاترول 2019

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان پاترول در بازار آمریکا با نام نیسان آرمادا عرضه می شود نسخه‌ی فول آپشن تر و مجهز تر این خودرو نیز با نام اینفینیتی QX80 به بازار عرضه می شود.
اما نیسان تصمیم گرفته است تا برای سال 2019 فاصله‌ی آرمادا را با خودروی لوکس QX80 کم کرده و این خودرو را با امکانات بیشتر و فناوری های مدرن تری روانه بازار کند. بیشتر تغییرات اعمال شده روی این خودرو شامل اضافه کردن تجهیزات کمکی رانندگی و ایمنی فعال هستند که در پکیجی به قیمت 2200 دلار به مشتریان عرضه می شوند. چنین قیمتی بسیار رقابتی است چون جالب است بدانید که مدل 2016 این خودرو تنها 700 دلار افزایش قیمت داشته است.

نیسان آرمادا

نیسان آرمادا

از امکاناتی که به آرمادا یا پاترول جدید اضافه شده اند شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار تصادف از جلو و سیستم هشدار باز بودن درهای عقب هستند.
همچنین مدل 2019 آرمادا با قیمت 46 هزار دلاری به صورت استاندارد به تجهیزات جدیدی همانند چراغ های اصلی LED، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، فرمان چرمی، سیستم صوتی Bose با 13 اسپیکر، ساب ووفر، سیستم ارتباطی نیسان کانکت با نمایشگر 8 اینچی، سیستم HomeLink و چیدمان داخلی 8 نفره مجهز است.
قیمت مدل SL آرمادا از 51 هزار دلار آغاز می شود و این مدل به امکانات اضافه ای همچون آینه‌ی وسط الکتروکرومیک، فرمان تنظیم شونده برقی، چراغ های مه شکن جلو، سنسور باران، درب صندوق عقب برقی و رینگ های 20 اینچی مجهز شده است.
فول ترین مدل نیسان پاترول با نام پلاتینیوم نیز که قیمت آن 59 هزار دلار است به سانروف برقی، تودری های چرمی، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب با نمایشگر های 7 اینچی، دوربین 360 درجه، سیستم هوشمند کنترل فاصله و آینه ی عقب هوشمند مجهز است.

نیسان آرمادا

نیسان آرمادا

نیسان آرمادا پلاتینیوم دارای قیمت 62 هزار دلاری است که از این نظر تنها کمی از قیمت پایه‌ی 65 هزار دلاری اینفینیتی QX80 کمتر است. از آنجایی که قیمت این خودرو افزایش پیدا کرده و کمی گران به نظر می رسد نیسان یک سری تغییرات ظاهری را نیز روی آرمادا 2019 اعمال کرده است تا به این ترتیب متمایز از مدل های قبلی باشد. در بدنه ی آرمادا 2019 تزیینات کرومی و مشکی بکار رفته است. در بخش رفاهی نیز شاهد امکاناتی همچون تودوزی چرمی دورنگ، سردکن صندلی های جلو و گرمکن صندلی های جلو و عقب هستیم. صندلی های ردیف دوم آرمادا نیز از نوع لوکس و اصطلاحا خلبانی هستند.
اما در بخش فنی آرمادا شاهد استفاده از یک موتور هشت سیلندر 5.6 لیتری هستیم که می تواند 390 اسب بخار قدرت و 533 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو با کمک یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک انجام می شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/19
نمي گم اين از لندكروز بهتره اما قطعا انتخاب من بين اين و لندكروز،اينه
1397/6/19
من یک مدل 2018 این ماشین رو با پلاک گذرموقت تو تهران دیدم.ماشین واقعاً ابهت مسحور کننده ای داشت.
خدا لعنت کنه مسئولین را با این کارا شون که ما الآن نمی تونیم این ماشین سوار بشیم.
1397/6/19
به قول عرب ها : بطل الدروب...