موضوعات داغ

انتخاب جگوار I-Pace توسط پادشاه بریتانیا؛ توجه به محیط زیست به شکل نمادین

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
بر اساس اخبار چندی پیش پرنس چارلز، فردی که به نظر می آید علاوه بر تاج و تخت به محیط زیست هم اهمیت فراوانی میدهد، برای خرید خودروی تمام الکتریک جدید شرکت جگوار یعنی I-Pace اقدام کرده است. پرنس چارلز با این اقدام علاقه خود را به خودروها و هندلینگ خودروهای بریتانیایی به خوبی نشان داد. البته باید در نظر داشت که تا کنون سه عدد از خودروهای جگوار مطلوب خانواده سلطنتی واقع شده و در حال حاضر هم از این سه خودرو استفاده میشوند.
همچنین بر اساس اطلاعات اینطور به نظر می آید که شخص پرنس چارلز برای خرید جگوار I-Pace مبلغی معادل 60 هزار پوند پرداخت کرده است.
این خودروی تازه خریداری شده با رنگ آبی مخصوص پرنس چارلز به اسم "Loire Blue" در اواخر این هفته به خانواده سلطنتی تحویل داده میشود و همچنین برای استفاده راحت تر از خودورهای الکتریکی، چندی پیش یک شارژر سریع در خانه این پادشاه نصب شده است.

Loire Blue I-Pace

Loire Blue I-Pace

بسیار جالب خواهد بود که بدانید این پادشاه علاقه مند به خودرو در کنار رانندگی با خودروهای جگوار XJ و Audi A8 خود بسیار به محیط زیست اهمیت میدهد و علاوه بر مالکیت خودوری آستون مارتینی مخصوص، Aston Martin DB6، که در طی مراسم عروسی سال 2011 میلادی دیده شد و برای ایجاد آلودگی کمتر و تولید اتانول پاک از طریق باقی مانده های شراب سوخت رسانی میشود، او کلکسیونی متشکل از 100 خودرو دارد که آنها برای سازگاری بیشتر با محیط زیست بجای بنزین از روغن حاصل از پخت و پز سوخت رسانی میشوند.
در حال حاضر خانواده سلطنتی دارای خودروهای بسیاری از جمله مدل های زیادی از Land Rover، Range Rover، جگوار،بنتلی و آئودی میباشد و اینطور به نظر می آید که شخص ملکه علاوه بر داشتن خودروی جگوار X-Type خود از یک جفت خودروی بنتلی ضد گلوله نیز استفاده میکند که هرکدام از آنها حدود 10 میلیون یورو قیمت دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد