موضوعات داغ

اولین اطلاعات از مدل فیس لیفت رنو کولئوس 2019

عکس مطلب اول
در حال حاضر رنو یکی از گسترده ترین و موفق ترین مدل های SUV در بازار اروپا را دارد. رنو کپچر و کجار هر دو جزو پرفروش ترین خودروها در کلاس خودشان هستند اما کولئوس که پرچم دار SUVهای رنو است هنوز در تلاش است تا به جایگاه برتر در کلاس خودش دست یابد. این خودروساز فرانسوی با ارائه زودهنگام نسخه فیس لیفت کولئوس، تلاش می کند تا این فرآیند را تسریع کند.
خودرویی که در تصاویر می بینید، نمونه آزمایشی نسخه به روز رسانی شده کولئوس است که توسط عکاسان جاسوسی Motor1 با کمترین میزان استتار شکار شده است. بر اساس آنچه در تصاویر دیده می شود، به احتمال زیاد قسمت عمده تغییرات در نمای جلوی کولئوس رخ می دهد که احتمالا شامل جلوپنجره با طراحی جدید، طرح ارتقا یافته چراغ های جلو و سپری با شکل تغییر یافته است.
در نمای عقب نیز شرایط یکسانی وجود دارد و پوشش نازک استتار سعی می کند طرح جدید چراغ های عقب و اگر اشتباه نکرده باشیم طرح جدید دیفیوزر سپر عقب را مخفی کند. جالب اینجاست که لوله اگزوزها برخلاف مدل فعلی کولئوس داخل سپر جاسازی نشده اند که نشان می دهد احتمالا چیدمان جدیدی در راه است.
همراه با این فیس لیفت برنامه ریزی شده، برادر کوچکتر کولئوس یعنی کجار از یک صفحه نمایش با سایز اندکی بزرگتر برای سیستم سرگرمی برخوردار می شود، بنابراین پیش بینی می شود کولئوس نیز از این صفحه نمایش بهره مند شود. به احتمال زیاد تعدادی سیستم های الکترونیکی جدید در جهت بهبود رانندگی و سیستم های ایمنی جدید نیز به کولئوس اضافه خواهد شد.
هنوز چیزی مشخص نیست ولی گزارشات مختلف حاکی از آن است که احتمالا رنو کولئوس از موتورهای جدید از جمله یک موتور جدید 1.3 لیتری بنزینی توربوشارژ نیز بهره مند خواهد شد که با همکاری دایملر طراحی شده است و به نظر می رسد گزینه خوبی باشد. اگر چنین موتوری هم در کار نباشد حداقل دیگر موتورهای کولئوس مورد اصلاحات قرار می گیرند تا با جدیدترین استانداردهای آلایندگی اروپا مطابقت داشته باشند.
رنو به احتمال قوی در اوایل ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس از نسخه ارتقا یافته کجار رونمایی خواهد کرد، بنابراین پیش بینی می شود کولئوس فیس لیفت مدتی بعد در ماه مارس سال آینده احتمالا در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شود.

عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت

عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت


عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت

عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت


عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت

عکس جاسوسی از رنو کولئوس فیس لیفت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد