موضوعات داغ

خاورمیانه منهای ایران؛ معرفی ترامنت، شاسی بلند 7 نفره فولکس واگن برای بازار آسیای غربی

عکس مطلب اول
فولکس واگن در اقدامی تعجب آور، از مدل ترامنت برای بازار خاورمیانه رونمایی کرد. این SUV که در امریکای شمالی اطلس نامیده می شود مستقیم از بازارهای آسیایی نشئت می گیرد. این خودرو حدود 2 سال پیش در نمایشگاه خودروی لوس آنجلس رونمایی شد.
با این حال برخلاف نسخه های مخصوص بازار چین، مدلی که قرار است در خاورمیانه به فروش برسد همراه با نسخه امریکایی پاسات در شهر چاتانوگا در ایالت تنسی مونتاژ می شود.
اندرو ساواز مدیر فولکس واگن در خاورمیانه گفت:
« ما با شادی از فولکس واگن ترامنت در بازار خاورمیانه استقبال می کنیم زیرا مطمئن هستیم که این خودرو یک گزینه عالی برای این منطقه است. بزرگ بودن ابعاد خودرو یک عامل مهم است به خصوص برای خانواده هایی که در این منطقه زندگی می کنند و اکنون فولکس واگن با مدل ترامنت دقیقا خودرویی با این ویژگی را به خاورمیانه عرضه می کند. »
فولکس واگن ترامنت یک SUV هفت نفره است که 5037 میلی متر طول، 1979 میلی متر عرض و 1768 میلی متر ارتفاع دارد. بسته به اینکه چه تعداد از صندلی ها مورد استفاده قرار بگیرند، فضای حمل بار این خودرو بین 583 تا 2741 لیتر متغیر است.
فولکس واگن هنوز جزئیات کامل مدل های ترامنت برای بازار خاورمیانه را اعلام نکرده است ولی گفته است که تمام مدل های ترامنت مجهز به سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک 4Motion برند فولکس واگن هستند. علاوه بر این، ترامنت با مجموعه ای از سیستم های ایمنی مانند سیستم خودکار کنترل فاصله با خودروی جلویی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم اخطار و پیشگیری از تصادف از جلو، سیستم شناسایی نقاط کور و سیستم کمک پارک ارائه می شود.
در حال حاضر فولکس واگن اطلس از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 238 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور یا یک موتور 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی با 280 اسب بخار قدرت و 361 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا ترامنت در بازار خاورمیانه از همین پیشرانه ها استفاده خواهد کرد یا نه.

فولکس واگن ترامنت

فولکس واگن ترامنت


فولکس واگن اطلس

فولکس واگن اطلس

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد