موضوعات داغ

کمبود قطعات یدکی محتمل است؛ در 5 ماه گذشته لوازم یدکی به بازار تزریق نشده است

عکس مطلب اول
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و یدکی ماشین آلات می‌گوید: وضعیت بازار لوازم یدکی خودرو بستگی به تصمیمات دولت دارد و اگر با کمک دولت بتوانیم کالا را از گمرک ترخیص کنیم، بازار را بدون مشکل کنترل و اداره خواهیم کرد.
علی اکبر بخشی زاده افزود: 5 ماه است که لوزام یدکی به بازار عرضه نشده و بازار با مشکل جدی روبه رو است. اگر کالاها از گمرک ترخیص نشوند بازار لوازم یدکی به علت گستردگی با رکود مواجه خواهد شد. بازار لوازم یدکی در گذشته نیز دچار رکورد بوده، انتظار داشتیم در تابستان به دوران رونق برسد که با نوسانات بازار مواجه شدیم.
وی در مورد افزایش قیمت ها گفت: در بازار لوازم یدکی درصد افزایش قیمت ها مشخص نیست و هر کس با توجه به قیمت خرید خود جنس را در بازار می‌فروشد. وی در مورد احتکار در بازار لوزم یدکی به این نکته اشاره کرد که احتکاری در لوازم یدکی خودرو و یدکی ماشین آلات نداریم. این نوسانات ارز بوده که بر بازار لوازم یدکی تاثیر گذاشته و باعث بروز مشکلاتی شده است.
وی در پایان بیان داشت: در حال حاظر کمبودی در بازار نداریم و با مدیریت صحیح و برنامه ریزی مناسب سعی می‌کنیم در بازار مشکلی بوجود نیاید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/20
اي جوووون ! اميد به خدا من خودم يك استانبولي گِل كنم بيارم بكشم به در فرقون سازيها .