موضوعات داغ

دریفتر به روز می شود؛ نیسان سرانجام تولید نسل جدید Z را تایید کرد

عکس مطلب اول
اینکه بگوییم نیسان 370Z اندکی قدیمی شده است نوعی کتمان حقیقت است زیرا این کوپه اسپرت دو نفره دیفرانسیل عقب به مدت حدود یک دهه تولید شده است و به همین دلیل یکی از قدیمی ترین خودروهای اسپرت بازار است. در ماه های اخیر شایعات فراوانی درباره یک جانشین مستقیم برای این خودرو منتشر شد که مدتها انتظار می رود معرفی شود اما تاکنون هیچ چیز قطعی نبود.
نشریه استرالیایی WhichCar گفتگوی جالبی با Alfonso Albaisa داشته است. اگر اسم این فرد برای شما آشنا نیست باید گفت که معاون ارشد بخش طراحی جهانی نیسان است. طرح های جذابی مانند اینفینیتی پروتوتایپ 9 و خودروی مفهومی اینفینیتی Q Inspiration که به اندازه خودروی قبلی شگفت انگیز است از آثار این فرد با استعداد هستند. او اعتراف کرد که پروژه توسعه مدل جدید نیسان Z در حال پیشرفت است و او مستقیما در این پروژه نقش دارد.
بنابراین نیسان سخت در حال تلاش برای آماده کردن یک جانشین با تاخیر زیاد برای مدل سالخورده 370Z است. این نشریه استرالیایی باور دارد که برای مشاهده نسل آینده نیسان Z باید مدت زیادی صبر کنیم زیرا ممکن است نیسان تصمیم بگیرد بیش از یک سال بعد از این کوپه اسپرت رونمایی کند. برنامه احتمالی برای رونمایی مدل جدید نیسان Z این است که نمایشگاه خودروی توکیو که قرار است در اکتبر سال 2019 برگزار شود یک مکان عالی برای بزرگداشت 50 امین سالگرد خودروهای Z نیسان با معرفی یک مدل جدید Z است.
این کل اطلاعاتی است که Alfonso Albaisa در حال حاضر قصد دارد به اشتراک بگذارد اما این اطلاعات با ارزش به حدی کافی است که اکنون می دانیم مدل جدید Z واقعا در حال طی کردن مراحل توسعه است. اگر قرار باشد به شایعه ژاپنی در مورد این خودرو اعتماد کنیم ظاهرا نیسان در حال همکاری با مرسدس است ولی ما با شک و تردید به این شایعه نگاه می کنیم. ظاهرا طبق این شایعه قرار است یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر از مرسدس و یک موتور بزرگتر 3.0 لیتری 6 سیلندر از اینفینیتی قرض گرفته شود.
پیش بینی می شود قویترین مدل نیسان Z حدود 400 اسب بخار قدرت داشته باشد و حتی احتمال دارد یک مدل هایبرید نیز در آینده معرفی شود. با اینکه نمی توان زیاد روی این شایعه حساب باز کرد ولی باید اعتراف کرد که مشاهده همکاری نیسان و مرسدس مشابه آنچه تویوتا و بی ام و با توسعه مشترک Z4 و سوپرا انجام دادند جالب است.
در پایان چیزی که بیشتر از هر چیز اهمیت دارد این است که نسل آینده نیسان Z در راه است!

رندر فرضی از نسل آینده نیسان Z

رندر فرضی از نسل آینده نیسان Z


رندر فرضی از نسل آینده نیسان Z

رندر فرضی از نسل آینده نیسان Z

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/26
اسطوره