موضوعات داغ

جدیدترین کراس اوور آئودی؛ اعلام قیمت مدل های مختلف Q8

عکس مطلب اول
آئودی Q8 جدید اولین SUV کوپه 5 در آئودی است. بی ام و X6 پیشرو در ارائه این نوع طراحی بدنه بود. با اینکه آئودی Q8 به خاطر شیب نزولی سقف، دراز و نزدیک به سطح زمین به نظر می رسد ولی ابعاد آن تقریبا با آئودی Q7 یکسان است. Q8 پرچم دار کراس اوورهای آئودی است و مملو از امکانات لوکس و فناوری های مدرن است. مدل Premium که مدل پایه Q8 است 67.400 دلار قیمت دارد (تمام قیمت های این مقاله بدون احتساب 995 دلار کرایه حمل است). با این حال پرداخت حدود 70 هزار دلار برای یک SUV ارزان قیمت به نظر نمی رسد.
آئودی Q8 پرمیوم در ازای این مبلغ به صورت استاندارد مجهز به تعدادی امکانات لوکس است. سیستم Pre Sense City آئودی به شناسایی عابرین پیاده، خودروها و دوچرخه سواران در جلوی خودرو کمک می کند و اگر احتمال وقوع تصادف را تشخیص دهد ترمزها را فعال می کند. این سیستم تا سرعت 83 کیلومتر در ساعت عمل می کند. امکانات ایمنی سفارشی این خودرو شامل کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف هنگام عبور از تقاطع ها، سیستم شناسایی علائم ترافیکی و سیستم کمک به راننده هنگام دور زدن است.
داخل کابین، آئودی Q8 با سیستم سرگرمی MMI با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی، صفحه نمایش سیستم ناوبری و یک صفحه نمایش 8.6 اینچی در قسمت پایین برای نمایش اطلاعات مربوط به سیستم تهویه از سرنشینان استقبال می کند. طرفداران آئودی A8 سدان جدید طراحی داخلی آشنای این خودرو را تشخیص می دهند. نسل دوم کابین مجازی آئودی با صفحه نمایش 12.3 اینچی جزو امکانات استاندارد Q8 است. صفحه نمایش Head-Up تمام رنگی جزو امکانات سفارشی مدل Prestige است. اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی جزو امکانات استاندارد این خودرو هستند.
مدل پرمیوم پلاس یک پله بالاتر از مدل پرمیوم است و قیمت آن از 71.400 دلار شروع می شود. لوکس ترین مدل Q8 مدل Prestige است که قیمت آن از 76.550 دلار شروع می شود. مدل های پرمیوم پلاس و پرستیژ به صورت استاندارد از سیستم های ایمنی و امکانات سرگرمی اضافه برخوردار هستند. به عنوان مثال در این دو مدل، سیستم صوتی Bang & Olufsen با صدای سه بعدی به صورت استاندارد وجود دارد. با این حال مشتریان مدل پرستیژ می توانند سیستم صوتی Bang & Olufsen با صدای سه بعدی حرفه ای و 19 بلندگو را انتخاب کنند.
هر سه مدل آئودی Q8 مجهز به موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ و گیربکس 8 دنده اتوماتیک هستند. این موتور از سیستم هایبرید ملایم آئودی با برق 48 ولت استفاده می کند و 335 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. آئودی ادعا می کند که این SUV بزرگ با وزن حدود 2.13 تن می تواند تنها پس از 5.6 ثانیه به 96 کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو به صورت استاندارد مجهز به سیستم 4 چرخ محرک Quattro است.
آئودی Q8 مدل 2019 سال آینده وارد بازار امریکا می شود.

آئودی Q8

آئودی Q8


آئودی Q8

آئودی Q8


کابین آئودی Q8

کابین آئودی Q8

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد