موضوعات داغ

رونمایی از اولین خودروهای ساخت ویتنام + فیلم

عکس مطلب اول
وین فست که اولین شرکت خودروساز ویتنامی است از دو خودروی خود با طراحی پینین فارینا رونمایی کرده است که قرار است در نمایشگاه خودروی پاریس امسال به نمایش گذاشته شوند.
این دو خودروی سدان و SUV بر اساس مجموعه ای از طرح های منتخب از سوی مردم ویتنام، برای بازار ویتنام طراحی شده اند. شرکت وین فست این فرصت را برای مردم ویتنام فراهم کرد تا یک سال پیش در ابتدای فرآیند طراحی این خودروها، در روند طراحی آنها تاثیرگذار باشند.
بیش از 62 هزار نفر از میان 20 طرح کلی که توسط استودیوهای طراحی عمده ایتالیایی ارائه شده بودند، طرح های موردنظر خود را انتخاب کردند. با اینکه طرح های شرکت ایتال دیزاین در ابتدا برنده رقابت بودند ولی پینین فارینا برای توسعه بیشتر و تکمیل طرح ها انتخاب شد.
این دو خودرو که جزو محصولات لوکس رده بندی شدند از طراحی نمای جلوی بسیار مشابهی برخوردار هستند که شامل یک آرم V شکل کرومی در وسط جلوپنجره، نوار کرومی افقی که با چراغ های دی لایت ادغام شده است، چراغ های جلوی زیبا و یک قطعه کرومی نامتقارن است.
ویژگی های برجسته طراحی مدل سدان شامل فاصله محوری زیاد، کاپوت کشیده و خطوط بدنه افقی است در حالی که مدل SUV ظاهر عضلانی تر و اسپرت تری دارد.
هنوز اطلاعاتی در مورد پیشرانه های این خودروها در دسترس نیست اما پیش بینی می شود در دوم اکتبر هنگامی که این دو خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید عموم قرار بگیرند، وین فست جزئیات بیشتری درباره آنها اعلام خواهد کرد. پیش بینی می شود در همین تاریخ شرکت وین فست نام این دو خودرو را نیز اعلام کند.
این دو خودرو بعد از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی پاریس، تا پایان امسال به مردم ویتنام معرفی می شوند. صادرات به بازارهای بین المللی در سال های آینده برنامه ریزی شده است اما مشخص نیست که وین فست چه مناطقی را هدف صادرات قرار داده است.
برند وین فست تحت مالکیت VinGroup است که بزرگترین موسسه بازرگانی خصوصی در ویتنام است. این خودروساز ویتنامی می گوید که علاوه بر مدل های سدان و SUV، در حال توسعه خودروهای الکتریکی، خودروهای کوچک شهری، اتوبوس های الکتریکی و اسکوترهای الکتریکی نیز است.

خودروی SUV وین فست

خودروی SUV وین فست


خودروی سدان وین فست

خودروی سدان وین فست


خودروی SUV وین فست

خودروی SUV وین فست


خودروی سدان وین فست

خودروی سدان وین فست



نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/22
خاک تو سرت ایران خودرو...خاک تو سرت سایپا
1397/6/26
لايك داري پرفسور
1397/6/22
واقعاً ديگه نميدانم چي بگم همه كشور ها دارن در صنعت خودرو سازي پيشرفت ميكنن ما هنوز اندر خم يك كوچه هستيم فقط مانده چند روز ديگه از ويتنام ماشين وارد كنيم و مردم هم براي خريد اين ماشين ها خود كشي ميكنن
1397/6/22
ما زمانی از برترینهای خودروسازی دنیا یا حداقل منطقه بودیم. به کجا رسوندن این مملکت رو. هر روزم رو تأسف میخورم که چه میشد، و چه کردن...
1397/6/22
ما هم بعد از 40 سال به دنبال تولید پراید وانت، پژو 405 وانت و ... هستیم برادران چینی هم بقیه رو تولید می کنند.
1397/6/23
بعضیا خجالت بکشن (البته اگر میدونن خجالت چیه) بعد چندین دهه مونتاژکار ناشی فرغون ساز موندن که موندن
1397/6/23
البته که مافیای خودرودرایران نمیگذاره ایران درشکه وژیانی ها بخوان فکرساخت چنین خودروهایی رابکنن چون سودها ورانت های کلان درآنصورت براشون مهیانیست وهمین عدم‌واردات خودرو واینکه سایت ثبت سفارش رابستن میدونید چندبرابررانت وسود نسبت به سال ۹۶ توی جیب مافیای خودرو رفت البته فقط امسال نبودالان ۴۰ ساله که بابهم زدن تعرفه گمرکی وگرانتر شدن نرخ دلار دراین ۴۰ سال سود ۴۰۰ سال یکی ازکارخانه های اتومبیل سازی آلمان یاکره را توجیب این مافیا واردکرده ومیدونن اگه خودرو بهرصورتی واردات داشته باشه حتی درشرایط گرانتر شدن فعلی دلاروتعرفه های موجود حداقل ۸۰ درصد این سودسالانه براشون اتفاق نمی افته ونمیتونن تحویل فوری راکه با التماس میفروختن ۱۸ ماهه پیش فروش کنن اونهم ۱۸ ماهه ای که نه قیمت معلومه نه نوع خودرو نه رنگ آن نه مدل آن چون باتاخیر درتحویلش حتما مدل ۹۹ میشه
1397/6/23
حاج عظیم دست بکار شو یه سر بزن ویتنام ...
راستی قبل رفتنت پیش فروشی هم داشته باشی بد نیست...😂😂
1397/6/23
قابل توجه وزیر صنعت که تمام وقتش رو صرف سود رسوندن به دلالها و نمایشگاه دارها و ایران خودرو و سایپا میکنه تا مافیای کثیف خودرو در ایران ، روز به روز تپل تر از دیروز بشه