موضوعات داغ

قیمت و مشخصات لکسوس UX مدل 2019، کوچکترین کراس اوور آقای لوکس ژاپنی

عکس مطلب اول
جنگجوی لکسوس در کلاس SUVهای کوچک لوکس UX نام دارد که با خودروهایی مانند مرسدس GLA، بی ام و X1 و آئودی Q3 رقابت می کند. لکسوس UX200 در ماه دسامبر وارد نمایندگی های لکسوس در سرتاسر ایالات متحده می شود و قیمت آن بدون احتساب 1025 دلار کرایه حمل 32 هزار دلار است.
یک ماه پس از آن مدل هایبرید UX 250h با پیشرانه هایبرید، قدرت بیشتر، مصرف سوخت کمتر، سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک و 2 هزار دلار قیمت بیشتر وارد بازار امریکا می شود.
لکسوس UX200 مدل 2019 از یک موتور جدید 2.0 لیتری تنفس طبیعی نیرو می گیرد که 169 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و انتقال این قدرت به چرخ های جلو توسط گیربکس ضریب پیوسته CVT انجام می شود. لکسوس UX 250h با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک از یک پیشرانه هایبرید نیرو می گیرد که شامل یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر بنزینی و دو موتور ژنراتور الکتریکی کمکی هم محور که مجموعا 175 اسب بخار قدرت تولید می کنند است.
سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک این خودرو از یک موتور ژنراتور الکتریکی مجزا با قدرت 7 اسب بخار استفاده می کند که درون دیفرانسیل عقب جاسازی شده است. برای دستیابی به چسبندگی بهینه، توزیع قدرت بین محورهای جلو و عقب به صورت خودکار توسط سیستم کنترل پایداری اصلاح می شود.
هر دو مدل از 12 رنگ بدنه برخوردار هستند که دو عدد از این رنگ ها فقط مخصوص نسخه های F-Sport هستند و می توان آنها را همراه با پکیج F اسپرت سفارش داد که شامل سپرها و جلوپنجره منحصر به فرد، چراغ های مه شکن LED با قاب بزرگ و طرح L شکل کرومی، لامپ های متحرک هنگام دور زدن و رینگ های آلیاژی 18 اینچی با 5 عدد پره دوگانه است.
داخل کابین، مدل F اسپرت مجهز به صندلی های اسپرت جلو، غربیلک فرمان با پوشش چرمی سوراخدار و شیفترهای تعویض دنده، پدال های آلومینیومی، تکیه گاه پا، صفحات ضد سایش برای رکاب های جانبی، صفحه نمایش 8 اینچی رنگی فیلم نازک ترانزیستور (به جای صفحه نمایش 7 اینچی در مدل های معمولی) و یک حلقه متحرک در صفحه پشت آمپر دیجیتال به سبک لکسوس LFA است. ضمنا لکسوس می گوید که می توان با استفاده از سیستم کنترل صوت فعال تجربه رانندگی با مدل های F اسپرت را ارتقا داد زیرا این سیستم صدای تعویض دنده ها را تقلید می کند تا صدای یک گیربکس اتوماتیک معمولی را شبیه سازی کند.
تمام مدل های UX به صورت استاندارد مجهز به اپلیکیشن اپل کار پلی، سیستم صوتی با 6 بلندگو و نمایشگر Head-Up هستند و سیستم صوتی ارتقا یافته با 8 بلندگو و صفحه نمایش 10.25 اینچی همراه با سیستم ناوبری لکسوس جزو امکانات سفارشی هستند.
مجموعه امکانات ایمنی فعال Lexus Safety System+ 2.0 در تمام مدل ها به صورت استاندارد وجود دارد که امکانات آن عبارتند از 8 کیسه هوا (شامل کیسه هوا برای زانوی راننده و سرنشین کناری)، چراغ های نور بالای هوشمند، سیستم شناسایی علائم ترافیکی، سیستم اخطار خروج از لاین با اصلاح موقعیت فرمان، سیستم کمکی حفظ حرکت خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی فعال در تمام سرعت ها و سیستم اخطار و پیشگیری از تصادف از جلو با قابلیت شناسایی عابرین پیاده.

لکسوس UX

لکسوس UX


لکسوس UX

لکسوس UX


کابین لکسوس UX

کابین لکسوس UX

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد