موضوعات داغ

پژو 207 صندوقدار در آستانه ورود به بازار

عکس مطلب اول
بنابر گزارش منتشر شده از سوی اخبار خودرو، تصاویری از پژو 207 صندوقدار با پلاک گذر موقت در خیابان های پایتخت منتشر شده که نوید حضور زود هنگام این خودرو و تحویل آن به مشتریان را می دهد. نسخه صندوقدار پژو 207 سال گذشته توسط ایران خودرو معرفی شد و پیش فروش آن نیز توسط این شرکت صورت پذیرفت. با وجود آن که این خودرو از نظر فنی تفاوتی با 207 هاچ بک ندارد، ایران خودرو سعی کرده با نصب قطعات تزیینی، این خودرو را اسپرت تر جلوه دهد.
به گفته برخی فعالان حوزه خودرو، شرکت ایران خودرو قصد دارد با ارایه پژو 207 در دو مدل هاچ بک و سدان و ارایه فیس لیفت بر روی رانا، این سه خودرو را جایگزین پژو 206 سالخورده کند که سالها از آغاز فعالیت آن در بازار می گذرد. با توجه به بازگشت تحریم های خودروسازی، اجرایی شدن این امر در هاله ای از ابهام قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید در ماه های آتی، چه تصمیمی توسط این غول خودروسازی کشور اتخاذ خواهد شد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/6/30
ضرب المثلی که معروف هستند وعده ای میگویند مامیگیم خرنمیخواهیم پالانش عوض میشه راحتماشنیده اید
حالا ارزان خودرو میخواهد باجایگزین کردن ۲۰۷ بجای ۲۰۶ مردم بگویند بالاخره ایران خودرو یک چیزی تولید کرد این دقیقا مصداق همان ضرب المثل است وحتما ایران خودرو میخواهد تیراژ فروش خود رابالاتر ببرد درحالیکه این همان ۲۰۶ صندوق داراست که سپرجلو وکاپوت جلو وچراغهای جلوش عوض میشه وحتما گرانتراز ۲۰۷ هاچبک هم قیمت میزنند عجب تصمیم خلاقانه ای که بلکه بتواند مشتری ها راراضی کند درحالیکه ازنظر عملکرد تفاوتی ندارد اصل این است که پلتفرم آن قدیمی وامکانات بالایی ندارد وبرای خانواده ۵ نفره اصلا مناسب نخواهد بود چون بین صندلی های جلو وعقب در۲۰۷ هم همان فاصله ۲۰۶ رامی بینیم
1397/6/31
افکار مردم نادان رو قشنگ مهندسی کردن عزیز من ! واسه همینه که خیلی خوب میتونند از مردم سو استفاده کنند !
1397/8/25
این با رانا چه فرقی داره؟ ک قیمتش شده 150 میلیون تومان؟!؟ یا به عبارتی یک و نیم میلیارد ریال!!!!! یا بعبارتی درامد 15 سال یک کارگر و کارمند بصورت خالص!!!!!!
1397/6/30
من موندم چرا ماشینی که همون 206 هست و فقط چرا های جلو و عقبش و داشبوردش فرق داره باید از 206 معمولی 20 تا 30 میلیون گرونتر باشه؟!!!!!!!!!قیمت اینم جالب میشه احتمالا بالای 90 تا 100 میلیون!!!هر چی نباشه مانیتور داره دیگه،چون صندوقشم بزرگتره باید گرونتر باشه!!!البته همه چیو تقصیر ایرانخودرو نندازیما،تا وقتی که خودمون این ماشینو به عنوان 207 قبول کردیم و اونو ماشین با اسم و رسم تری از 206 میدونیم و حاظریم براش بیشتر پول بدیم نباید از ایرانخودرو انتظار داشته باشیم برامون 207 واقعی یا ماشین جدیدتری بیاره!خودمون هم نزده میرقصیم و ایران خودرو و سایپا هم خوب میرقصونن مارو!!
1397/8/23
تو اول برو حاضر نوشتن رو یاد بگیر بعد فلسفه بباف. استاد بزرگ اگه بخوای بنز و پورشه سوار بشی باید دو سه تومن(میلیارد) پیاده شی پس الآن در جریان باش که مردم از خریدن پراید هم عاجزن. آره اینجوریه.
1397/6/30
غول خودروسازی؟؟!!!!به کسی این لقب رو میگن که بتونه از خودش پلتفرمی داشته باشه.
1397/6/31
البته زمانی درغرب خاورمیانه غول خودروسازی بود که کیا وهیوندای کره آروزی چنیین خط تولیدی داشتند اما الان پشه ای بیش نیست درمقابل حتی چینی ها چه برسه به کره ای ها
1397/6/31
حضور زود هنگام؟؟؟؟؟ ثبت نام اسفند 96 انجام شدهه با موعد تحویل خررداد 97 ولی هنوز هم دعوتنامه صادر نشده به بهانه افزایش قیمت
1397/6/31
قاتل تازه نفس...
1397/6/31
کانترکت کیلر جدید ایران خودرو :-)