موضوعات داغ

امکان سفارش موتور توربوشارژ برای مدل 2019 مزدا CX-5 فراهم شد

عکس مطلب اول
مزدا در سال 2016 در نمایشگاه خودروی لوس آنجلس کراس اوور CX-5 با طراحی جدید را معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد که مدل 2019 این خودرو از به روز رسانی های بسیار قابل توجه برخوردار می شود.
یکی از اعضای سایت Reddit گفته است که برای خرید مزدا 6 به نمایندگی مزدا رفته است و مسئول فروش یک پرینت از به روز رسانی های مدل 2019 مزدا CX-5 به آنها داده است. با فرض اینکه این سند معتبر باشد، نشان می دهد که به زودی حداقل در کانادا تغییرات مهمی در مدل 2019 مزدا CX-5 ایجاد خواهد شد.
ظاهرا مزدا CX-5 GT با موتور 2.5 لیتر توربوشارژ اسکای اکتیو G ارائه خواهد شد که قبلا در مزدا 6 و مزدا CX-9 نصب شده است. در این سند در مورد مشخصات فنی و عملکرد این خودرو چیزی ذکر نشده است اما این موتور با بنزین اکتان 93 می تواند 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید کند که بهبود قابل توجهی نسبت به نسخه تنفس طبیعی فعلی این موتور است که 187 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور دارد.
علاوه بر امکان سفارش موتور توربوشارژ، مزدا CX-5 مدل 2019 قرار است از سیستم G وکتورینگ کنترل پلاس برخوردار شود. با توجه به اینکه مدتی از معرفی سیستم G وکتورینگ کنترل (سیستم کنترل فعال شاسی) می گذرد بنابراین احتمالا نسخه پلاس یک نسخه ارتقا یافته از این سیستم است.
در این سند علاوه بر ارتقای عملکرد، به تغییرات ظاهری عمده در کابین اشاره شده است. این جمله تا حدی مبهم به نظر می رسد ولی مزدا CX-5 GT از صفحه پشت آمپر با طراحی جدید و صفحه نمایش رنگی 7.0 اینچی برخوردار خواهد شد. CX-5 GT که پرچم دار مدل های CX-5 است از صندلی های عقب با راحتی بیشتر همراه با زاویه تکیه گاه جدید و نشیمنگاه بهتر نیز بهره مند خواهد شد.
اصلاحات جزئی دیگری در این خودرو ایجاد خواهد شد که شامل افزودن اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی، رینگ هایی با طرح به روز شده و امکانات استاندارد جدید است.
در مورد اینکه این تغییرات و اصلاحات به نسخه امریکایی مزدا CX-5 نیز منتقل می شود یا نه حرفی زده نشده است اما احتمالا به زودی این موضوع مشخص می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد