موضوعات داغ

اوج هنر پژو سیتروئن؛ معرفی DS7 E-Tense هایبرید با 300 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
بعد از اینکه پژو از مدل های پلاگین هایبرید جدید خود رونمایی کرد، برند DS نیز جزئیات مدل الکتریکی DS7 Crossback E-Tense را اعلام کرد.
این SUV فرانسوی از یک پیشرانه پلاگین هایبرید نیرو می گیرد که ترکیبی از یک موتور بنزینی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ و دو موتور الکتریکی است که یکی از آنها در محور عقب نصب شده و DS7 را به یک خودروی 4 چرخ محرک تبدیل می کند. قدرت موتور بنزینی 200 اسب بخار است در حالی که دو موتور الکتریکی هر کدام 110 اسب بخار قدرت تولید می کنند. طبق گفته DS، قدرت و گشتاور ترکیبی این پیشرانه 300 اسب بخار و 450 نیوتن متر است.
ظرفیت مجموعه باتری این خودرو 13.2 کیلووات ساعت است و به کمک این باتری بر اساس چرخه رانندگی جدید WLTP، برد حرکتی DS7 هایبرید در حالت تمام الکتریکی 50 کیلومتر است. علاوه بر این، مدل جدید پلاگین هایبرید DS می تواند در حالت تمام الکتریکی تا 135 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.
این خودرو به صورت پیش فرض روی حالت الکتریکی با آلایندگی صفر EV قرار دارد ولی رانندگان می توانند سه حالت اسپرت، هایبرید و 4WD را نیز انتخاب کنند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو 6.5 ثانیه است و پیش بینی می شود بر اساس چرخه جدید WLTP تولید دی اکسید کربن آن در هر کیلومتر کمتر از 50 گرم باشد.
این مدل جدید DS از ویژگی های مخصوص خودروهای پلاگین هایبرید مانند حالت E-Save برخوردار است که به راننده اجازه می دهد با ذخیره انرژی کافی بتواند 9 تا 19 کیلومتر آخر مسیر را در حالت تمام الکتریکی طی کند.
طبق گفته DS می توان با استفاده از پریز برق 32 آمپر یا شارژر با توان 6.6 کیلووات، مجموعه باتری این خودرو را در مدت زمان 2 ساعت شارژ کرد ولی شارژ آن با پریزهای برق معمولی 8 ساعت طول می کشد.
طبق ادعای DS، این خودروی هایبرید با وجود اینکه یک مجموعه باتری دارد از نظر جاداری کابین و حداکثر فضای حمل بار مشابه نمونه های احتراق داخلی DS7 است. علاوه بر این، E-Tense DS7 از رینگ های 19 اینچی با طراحی جدید و یک رنگ جدید به نام خاکستری کریستالی برخوردار شده است.

DS7 E-Tense

DS7 E-Tense


DS7 E-Tense

DS7 E-Tense


DS7 E-Tense

DS7 E-Tense

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/6
درود بر همه

واقعاً که این ماشین باکلاس و زیباست. طراحی بسیار خاص و متفاوت از همه ماشین های دنیا را داره!
1397/12/21
قیمت این خودرو چند است