موضوعات داغ

فروش فوری کامیونت آمیکو با تعداد محدود + جدول

عکس مطلب اول
شرکت آمیکو که سالهاست در زمینه ساخت انواع خودروهای تجاری فعالیت می کند، قصد دارد تا به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس خود، تعداد محدودی از کامیونت های 5.2M خود را به صورت تحویل فوری عرضه نماید. آمیکو تقریبا در تمامی نقاط کشور نمایندگی فروش و خدمات دارد و علاقمندان می توانند با مشاهده تصاویر این خبر، در مورد نمایندگی استان خود اطلاعات کسب کنند.
کامیونت آمیکو M5.2 به موتوری چهار سیلندر با حجم 2771 سی سی مجهز است که می تواند حداکثر 91 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده این کامیونت نیز به صورت 4+1 می باشد. طول خودرو 4810 میلیمتر، عرض 2140 و ارتفاع آن نیز 2200 میلیمتر می باشد. با توجه به ابعاد و اندازه، کاملا مشخص است که کامیونت آمیکو M5.2 یک خودروی تجاری مناسب برای معابر شهری محسوب می شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز صد کیلومتر بر ساعت بوده که مفید بودن آن برای استفاده در فواصل کوتاه را تایید می کند.
اما کامیونت آمیکو M5.2 چه میزان بار می تواند حمل کند؟ بار مجاز روی محور جلو 1700 کیلوگرم، بار مجاز روی محور عقب 3500 کیلوگرم و مجموعا وزن مجاز با بار 5200 کیلوگرم یا همان 5.2 تن می باشد که علت نام گذاری این کامیونت می باشد. در مورد سایر مشخصات فنی و امکانات، می توان به کلاچ تک صفحه ای خشک دیافراگمی با نیروی هیدرولیک، ترمز دو مداره هیدرولیکی کاسه ای و کیومی + ABS، کابین راننده با دو نفر سرنشین و دارای رادیو ضبط DVD و امکان نصب تاخوگراف و کولر بنا به درخواست مشتری اشاره کرد. همچنین وزن خالص این کامیونت 1800 کیلوگرم می باشد. متقاضیان استفاده از این شرایط، می توانند با مراجعه به نمایندگی های آمیکو در سراسر کشور، نسبت به کسب اطلاعات لازم اقدام نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/6
چرا گیربکس ۴ سرعته هست؟ چرا قدرت موتور اینقدر کمه؟