موضوعات داغ

شرایط فروش ولا V5 اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازان راین، تولید کننده محصولات ولا و ولکس در ایران، شرایط پیش فروش ولا V5 با موعد تحویل 90 روزه را اعلام کرد. پیش پرداخت اول در این شرایط سی میلیون تومان، پیش پرداخت دوم و 45 روز پس از ثبت نام نیز سی میلیون تومان بوده و مابه التفاوت قیمت ها نیز در زمان تحویل خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت، به مشتری اعلام خواهد شد.
سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این شرایط 15 درصد و سود انصراف نیز 12 درصد اعلام شده است. جریمه تاخیر نیز 2.5 درصد به صورت ماهیانه محاسبه شده و وضعیت سند خودرو نیز آزاد است. رنگ های قابل انتخاب در این شرایط برای مشتری سفید و مشکل هستند. این خودرو با حجم موتور 1497cc و موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ، گشتاور 135 نیوتن بر متر تولید می کند. وزن نه چندان بالای خودرو که حدود 1070 کیلو می باشد، باعث می شود که شتاب آن چندان پایین نباشد. فرمان برقی از جمله تجهیزات خوب این خودرو در مقابل رقبایش عنوان می شود. از جمله تجهیزات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سنسور دنده عقب، قفل کودک درب های عقب، ایموبلایزر، قفل مرکزی با کنترل از راه دور، غربیلک فرمان قابل تنظیم ارتفاع، گرمکن شیشه عقب، جا عینک، قطعات تزیینی دور بدنه ، چراغ مطالعه جلو. گفتنی است که مشخصات ایمنی راین v5 چندان روشن نیست و به نظر میر سد که چند سال قبل یک نسخه از این خوردو با کسب تنها یک ستاره ایمنی، تست تصادف یورو ان کپ را پشت سر گذاشته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/5
دوستان عزیز عجله کنید برای ثبت نام هرچه سریعتر اگر بقول نویسنده یک ستاره ایمنی هم گرفته باشد ازنظر امنیت بهتراز خودروهای ایرانی است که هیچ ستاره ندارند ثانیا لااقل قیافه جدیدی دارد چون چینی است ازطرفی اگر هم امنیت نذاشته باشد اشکال ندارد بخاطر اینکه اگر بخواهند اتومبیلهای گرانتر وارد کنند ارز تمام میشود وتازه به خاطر چندسال عمربیشتر نباید ارز راازدست داد همین خوب است دولت نمیتواند بخاطر ۲ یا۳ سال عمربیشتر ارز رابدهد خودروی ایمن وارد کنددرخاتمه شمارا به دیدن مصاحبه تلویزیونی وزیر محترم بهداشت جلب میکنم که فرمودند این داروها خیلی گران است وازنظر ملت درست نیست که ما بخاطر ۲ یا۳ سال عمربیشترافراد مبتلا به این بیماری میلیاردها دلار ارزبدهیم داروی این بیماری راوارد کنیم تراخدا ازثبت نام این خودرو خودداری کنید برای سلامتی خود ارزش قائل شوید اتفاقات خبرنمیکنند هرقدرهم راننده منضبطی باشید هستند افرادی که رانندگی بلد نیستند وباجان ومال مردم نیز بازی میکنند اگر پول میدهید خودروایمن بخرید
1397/7/6
اصلا عجله نکنید ... مردم هوشنمدانه خرید کنید و اصلا و ابدا چرا هرچیزی وارد کشور میشه باید از لحاظ ایمنی در یطح پایینی باشه و از لحاظ قیمتی با خودروهای روز هم قیمت باشه !!!!؟؟؟ اصلا چرا ملت خودرو میخرن تو گرونی تازه تصور کنید خریدین قطعاتشو چطور جور میکنید در صورت خراب شدن؟؟
1397/7/5
به لطف مسوولین شرایطی ایجاد شده که هر کس هر جنسی که تا دیروز فروش نداشته و دستشون باد کرده بریزه توی بازار تا ملت بخرید .
این راین 5 با قیمت 40 تومن هیچ کس نگاهش نمیکرد الان 60 تومن میخواد بگیره بعد با ناز و با قیمت روز اونم 3 ماه دیگه تحویل میده .