موضوعات داغ

اپل با طعم فرانسوی؛ تولید اپل آسترا روی پلتفرم پژو سیتروئن

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
برند اپل مدتی است که توسط گروه پژو سیتروئن خریداری شده است و حالا این گروه برنامه دارد تا مدل جدید آسترا را برای سال 2021 روانه بازار کند.
اپل آسترای جدید با نام آسترا L روی پلتفرم EMP2 گروه پژو سیتروئن ساخته خواهد شد. خودروی شاسی بلند گرندلند ایکس نیز قرار است در آینده روی همین پلتفرم ساخته شود.
استفاده از این پلتفرم روی اپل آسترای جدید امکان استفاده از موتور های مختلفی را از گروه پژو سیتروئن را فراهم می کند. این موتورهای بین 108 تا 217 اسب بخار قدرت دارند. همچنین نسل هفتم آسترا از دو موتور دیزلی با قدرت های 99 و 177 اسب بخار برخوردار خواهد بود.

آسترا

آسترا

پلتفرم EMP2 امکان عرضه‌ی نسخه‌ی برقی آسترا را نیز در آینده فراهم می کند و نسخه‌ی پلاگین هیبریدی اپل آسترا نیز با موتور بنزینی و برقی به قدرت 197 اسب بخار در آینده به تولید خواهد رسید.
در بخش طراحی نیز نسل جدید اپل آسترا در سال 2022 با طراحی جدید و اسپرتی به بازار خواهد آمد و استایل آن به اپل گرندلند ایکس شباهت پیدا خواهد کرد. طول این خودرو نیز به 4.35 متر خواهد رسید.
اپل همچنین پیش از عرضه‌ی نسل جدید این خودرو مدلی فیس لیفت شده را معرفی خواهد کرد که این مدل در حال حاضر مراحل تست و آزمایش را می گذراند.
اپل آسترای فیس لیفت تا پیش از پایان سال رونمایی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد