موضوعات داغ

معرفی مدل جدید میتسوبیشی ASX؛ فیس لیفت مجدد یک کراس اوور محبوب

عکس مطلب اول
میتسوبیشی تنوع مدل های ASX در بازار انگلیس را کاهش داده و مجددا ساماندهی کرده است تا فقط شامل یک مدل واحد و مشخص به نام Juro باشد. قیمت این مدل از 19.195 پوند شروع می شود که در ازای پرداخت این مبلغ از طراحی داخلی و خارجی ارتقا یافته بهره مند می شوید.
تغییرات ایجاد شده در طراحی خارجی ASX شامل جلوپنجره اصلاح شده، طرح نمای جلو بر اساس مفهوم طراحی Dynamic Shield (سپر پویا) میتسوبیشی، سپر عقب عضلانی، چراغ های مه شکن جلو و رینگ های آلیاژی 18 اینچی است که تمام آنها بخشی از مجموعه امکانات استاندارد این خودرو هستند.
امکانات داخل کابین شامل سیستم تهویه مطبوع، تودوزی چرم مصنوعی Grand Luxe، صندلی های جلوی گرمکن دار، کروز کنترل و سیستم صوتی تصویری SDA میتسوبیشی برای ارتباط با گوشی های هوشمند است که از اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی می کند و مجهز به پخش رادیویی دیجیتال و دوربین دید عقب است. تنها آپشن اضافه ای که می توانید سفارش دهید رنگ متالیک است که هزینه آن 525 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
میتسوبیشی ASX Juro از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی MIVEC نیرو می گیرد که 117 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این کراس اوور با این موتور 12.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 182 کیلومتر در ساعت است. میتسوبیشی مصرف سوخت ترکیبی این خودرو را 6.8 لیتر در 100 کیلومتر و تولید دی اکسید کربن آن را 155 گرم در هر کیلومتر اعلام کرده است.
نسل سوم میتسوبیشی ASX که با نام های اوتلندر اسپرت و RVR نیز شناخته می شود از سال 2010 تاکنون تولید شده است و رقیب مستقیم خودروهایی مانند هوندا HR-V، نیسان قشقایی و بقیه کراس اوورهای کوچک این سگمنت است. لازم به ذکر است که این مدل مخصوص بازار انگلستان است و از نظر موتور و آپشن ها با نمونه های موجود در بازار ایران به کلی فرق دارد.

میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX


میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX


کابین میتسوبیشی ASX

کابین میتسوبیشی ASX

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد