موضوعات داغ

نگاهی به سه محصول جذاب کیاموتورز در ایران

عکس مطلب اول
در خرید یک وسیله نقلیه جدید، همواره دو عامل نقش مهمی دارند. «شگفت‌انگیز بودن و راحتی»؛ این را یکی از مدیران شرکت کیاموتورز می‌گوید. اما در کنار این‌ها، ایمنی و قابل اعتماد بودن خودرو را نیز نباید دست کم گرفت. احتمالا نمی‌خواهید بعد از یک یا دو سال، خودرویی که با هزاران امید و آرزو خریداری کردید، در زمره اوراقی‌های بازار قرار بگیرد. جالب است بدانید شرکت کره‌ای کیاموتورز در جهان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده محصولات ایمن، خدمات پس از فروش و گارانتی شناخته شده است. بنابراین اگر در جاده‌های ناهموار ایران، به دنبال وسیله نقلیه‌ای هستید که خیالتان را حداقل بابت ایمنی اتاق خودرو مطمئن کند، خرید و فروش کیا را در سبد محصولاتتان قرار دهید.
خانواده کیاموتورز در ایران به مانند آمریکا و اروپا به وفور یافت نمی‌شود، اما جزو خودروهای کمیاب هم نیست. سورنتو، کادنزا، اپتیما، کارنز، سراتو و ... چند نمونه از مدل‌های موجود در بازار ایران است. در این میان کادنزا، سورنتو و کیا ریو 2016 نه تنها در ایران که در جهان نیز جزو جذاب‌ترین محصولات کیاموتورز معرفی می‌شوند. کادنزا و سورنتو اما نسبت به کیا ریو 2016 قیمت بیشتر و البته آپشن‌های بیشتری دارند.
سورنتو و کادنزا
کادنزا در سال 2011، با یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه به حجم 3500 سی سی در میدان اصلی کره رونمایی شد. جعبه دنده آن، 6 دنده خودکار تیپ ترونیک است. این جعبه دنده در خودروهای معدودی مانند پورشه، بوگاتی و لامبورگینی استفاده می‌شود. حداکثر سرعت کیا کادنزا 230 کیلومتر در ساعت و وزن آن 1575 کیلوگرم است. در نوع خودش، مصرف سوخت کادنزا در حد قابل قبولی قرار دارد. یکی از نقاط قوی کادنزا، تجهیز بودن به 8 کیسه هوا و 6 اسپیکر است. از دیگر قابلیت‌های این خودرو باید به مواردی منحصر به فرد و استثنایی از قبیل تعویض دنده از پشت فرمان، سیستم ورود و استارت بدون کلید و آینه میانی الکتروکرومیک نام برد. بعد از کادنزا، کیا سورنتو در رده دوم خودروهای لوکس گروه کیاموتورز قرار گرفته است. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپی با حجم 2359 سی سی، سورنتو جز وسایل نقلیه قابل اطمینان قرار می‌دهد. جعبه دنده خودکار، باک 71 لیتری و حداکثر سرعت 189 کیلومتر در ساعت از دیگر مشخصات فنی این خودرو معرفی شده است. 6 کیسه هوا، سیستم صوتی لمسی، خروجی تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، گرمکن فعال و روکش استیلی برای پدال‌ها نیز از دیگر آپشن‌های کیاسورنتو است. جهت اطلاع از قیمت‌های فروش کیا در این دو مدل می‌توانید به سایت دیوار مراجعه کنید مثلا در این سایت در یک آگهی سورنتو 2015، 480 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
کیا ریو 2016
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه، 1496 سی سی حجم موتور، حداکثر سرعت 171 کیلومتر در ساعت و جعبه 4 دنده‌ای خودکار ویژگی‌های کیا ریو 2016، ارزان‌ترین خودروی کمپانی کیاموتورز است. حجم باک آن 43 لیتر و آپشن‌هایش نسبت به کادنزا و سورنتو محدودتر عنوان می‌شود. به عنوان مثال سنسور باران، سنسور پارک در عقب، کروز کنترل و آینه‌های جانبی تاشو که از نمونه‌های ابتدایی در خودروهای کیاموتورز است، در ریو 2016 موجود است. فروش کیا ریو 2016 فول شرکتی در سایت دیوار به قیمت 208 میلیون تومان امکان‌پذیر است. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/14
به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد...😔
1397/7/15
به یاد آرزوهایی که میمیرند سکوتی میکنم سنگین تر از فریاد