موضوعات داغ

لوازم یدکی رنو ساندرو

عکس مطلب اول
رنو ساندرو معمولی و رنو ساندرو استپ وی در تعداد زیادی از قطعات یدکی با یکدیگر شباهت دارند و قابل نصب بر روی یکدیگر می باشند. آشنایی با این قطعات به شما کمک می کند که در هنگام خرید لوازم یدکی رنو ساندرو استپ وی از سودجویی بعضی از فروشندگان قطعات یدکی جلوگیری کنید زیرا این افراد قطعات رنوساندرو استپ وی را با قیمت بیشتری می فروشند. البته بعضی از قطعات نیز با توجه به ظاهر نزدیکی که به یکدیگر دارند دارای تفاوت های کوچکی می باشند که آشنایی با آنها به شما در خرید لوازم یدکی رنو ساندرو کمک می کند.
در این مقاله به اختصار به تعدادی از این قطعات پر مصرف می پردازیم.

لوازم یدکی رنو ساندرو
چراغ خطر عقب رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی با یکدیگر مشابه هستند. همچنین چراغ مه شکن روی سپر عقب نیز در این خودرو با یکدیگر مشابه هستند و ساخت کشور فرانسه می باشد.
لنت جلو در ساندرو و استپ وی با یکدیگر مشابه می باشد. این قطعه ساخت کشور فرانسه می باشد و در خرید این قطعه بایستی دقت فراوان شود که اورجینال باشد زیرا لنت جلو در بسته بندی طرح اصلی در بازار وجود دارد. این قطعه را بایستی از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خرید کرد. رنو پخش یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کننده های لوازم یدکی و جانبی محصولات رنو در ایران می باشد.
درب های رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی از لحاظ ظاهر با یکدیگر مشابه می باشند. اما تفاوت های کوچکی دارند که هنگام خرید بایستی دقت شود و آن این است که درب های رنو ساندرو دارای سوراخ هایی در پایین درب برای نصب فلاپ درب می باشند اما رنو ساندرو استپ وی فلاپ روی درب ندارد و در نتیجه درب های رنو ساندرو استپ وی بدون سوراخ می باشند. از دیگر اعضای بدنه رنو ساندرو درب موتور و درب صندق آن می باشد که در هر دو خودرو با یکدیگر مشابه هستند و هیچ تفاوتی ندارند.
این قطعات ساخت کشور فرانسه می باشند که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ وزن با نمونه های غیر اصلی تفاوت دارند. قطعات بدنه اورجینال از لحاظ وزنی از نمونه های اصلی سنگین تر می باشند.
آیینه های جانبی رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی نیز با یکدیگر مشابه بوده و قابلیت نصب بر روی یکدیگر را دارند.

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو

رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی در تعداد زیادی از قطعات موتوری نیز با یکدیگر شباهت دارند. شمع موتور رنو ساندرو و استپ وی با یکدیگر نیز مشابه می باشند که ساخت کشور فرانسه می باشد و در مصرف سوخت و شتاب خودرو نقش بسزایی دارند.

شمع موتور رنو ساندرو

شمع موتور رنو ساندرو

کیت تسمه تایم رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی نیز با یکدیگر مشابه می باشند که شامل یک عدد تسمه تایم و دو عدد بلبرینگ بوده که هر 70,000 کیلومتر بایستی تعویض شود.

تسمه تایم رنو ساندرو

تسمه تایم رنو ساندرو

برای خرید قطعات اصلی رنو ساندرو می توانید به وب سایت شرکت رنو پخش مراجعه نمایید.
تمامی قطعات اورجینال بوده و دارای گارانتی می باشند.
شماره کارشناسان شرکت جهت مشاوره تلفنی
021-33969813
021-33968896 این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد