موضوعات داغ

سنت انگلیس در برابر صنعت آلمان؛ استون مارتین والکاری به جنگ مرسدس AMG پروجکت 1 می رود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
استون مارتین والکری به زودی به تولید خواهد رسید و اندی پالمر مدیر اجرایی این برند اولین ویدیو از این خودرو را در توییتر خود منتشر کرده است. استون مارتین والکری دارای نسبت اسب بخار به وزن 1 به 1 است و از یک موتور V12 6.5 لیتری تنفس طبیعی بهره مند است که می تواند 1130 اسب بخار قدرت تولید کند و قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان است.
استون مارتین اشاره کرده است که هدف از ساخت والکری، موتور 12 سیلندری است که 200 الی 300 اسب باز هر موتور تنفس طبیعی دیگری قوی تر باشد. از آنجایی که در حال حاضر قوی ترین خودروی تنفس طبیعی جهان فراری 812 سوپر فست با قدرت 789 اسب بخاری است بنابراین می توان قدرتی بین 989 تا 1089 اسب بخار را برای والکری متصور بود.
استون مارتین در ابتدا گفته بود که والکری را در سال 2018 تحویل خریداران خواهد داد اما به نظر می رسد که این کار زودتر از سال 2019 و یا 2020 انجام نشود. مدل قوی تر این خودرو با نام والکری AMR Pro نیز زودتر از سال 2020 به بازار نخواهد آمد.
مدل AMR Pro به یک سیستم بازیابی انرژی ویژه مجهز خواهد شد و مصرف سوخت بسیار پایینی خواهد داشت. این مدل 1100 اسب بخاری می تواند به حداکثر سرعت 362 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و نسبت اسب بخار به وزن آن از یک به یک نیز بیشتر است. نبرد این خودرو سنت گرای انگلیسی در برابر سوپراسپرت هیبریدی و بسیار پیشرفته مرسدس بتز AMG پروجکت وان بسیار تماشایی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد