موضوعات داغ

خودروی جدید بازار ایران که استتار شده بود برای چه شرکتی است؟

عکس مطلب اول
روز دوشنبه گذشته فیلمی در خودروبانک منتشر کرده بودیم که یک خودروی جدید را در حال تست نشان می داد. این خودرو به صورت کامل استتار شده بود و حتی برند این خودرو نیز به پوشانده شده بود. با انتشار این عکس و فیلم در وبسایت، بسیاری از مخاطبین حدس و گمان هایی را در مورد این برند زده بودند و حتی عکس هایی از این گمان ها برای ما ایمیل شده بود. با توجه به حساسیت موضوع سعی کردیم که خودروبانک به عنوان رسانه حدس و گمانی را اعلام نکند اما حال شرکت مدیران خودرو طی اعلامیه ای در وبسایت خود این نسبت به انتشار این فیلم واکنش نشان داده و همین دو ساعت پیش عکس هایی را از این خودرو البته باز هم در حال تست نشان داده و اعلام کرده که این خودرو مربوط به این شرکت است.

محصول جدید مدیران خودرو

محصول جدید مدیران خودرو

حال با مشخص شدن شرکت تولید کننده، می تواند حدس های دقیق تری در مورد این تازه وارد زد. ابتدا باید گفت که با یک کراس اوور جدید چینی سر و کار داریم و از آنجاییکه مدیران خودرو، با برند چری کار می کند پس به زودی یکی از محصولات چری به بازار ایران خواهد آمد.
با دیدن عکس های این خودرو، همانطورکه بسیاری از مخاطبان نیز حدس زده بودند، با چری تیگو 4 روبرو هستیم اما هنوز چند علامت سوال در مورد این خودروی استتار شده وجود دارد. یکی اینکه در جلوی خودرو لوگو مدیران خودرو MVM نصب شده پس شاید مدیران خودرو قصد دارد این خودرو را همانند ام وی ام X22 با برند MVM عرضه کند. سوال دوم این است که کماکان تغییراتی جزئی نسبت به مدل اصلی چری تیگو 4 با این خودرو دیده می شود و بطور مثال جلو پنجره و یا چراغ های جلو اندکی تفاوت دارد که شاید به دلیل آزمایشی بودن این خودرو و استتار آن باشد.
برای یادآوری چری تیگو 4 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مشابه با چری تیگو 7 و یا 2 لیتری تنفس طبیعی در بازارهای جهانی مجهز است اما به نظر می رسد به دلیل تولید این موتور در داخل و بکارگیری آن در تیگو 7 و آریزو 6، احتمال استفاده از این پیشرانه در چری تیگو 4 (که گویا قرار است با نام ام وی ام عرضه شود) زیاد است.
حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که دقیقاً چه زمانی این خودرو توسط مدیران خودرو رونمایی و عرضه می شود و دقیقاً نام، پیشرانه و مخصوصاً قیمت آن چه خواهد بود؟

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/18
سلام.این خودرو فیس لیفت تیگو۴ است که هنوز هم در چین بطور رسمی رونمایی نشده و فقط عکس های مخفی در حال تست در چین است
1397/7/18
واو چقدر secret هست
1397/7/18
سلام
یه سوال خیلی مهم برام ایجاد شده .... چرا پرچم ایران تو پلاک اون 405 اون شکلیه؟
1397/7/19
یه سری از پلاک هایی بوده که راهنمایی رانندگی عرضه کرده ولی تو تعداد خیلی کم
1397/7/18
عرض سلام و وقت بخیر
این خودرو تیگو۴ فیس لیفت هستش که اگر توی اینترنت تیگو۴ رو سرچ کنید و به بخش تصاویر بروید با جست و جو و گشت عکس تیگو۴ فیس لیفت را خواهید دید ، فکر میکنم که در ایران ام وی ام x55نام داشته باشد .
1397/7/18
با این چری تیگو ۴ دیگه دارین حال ملت و بهم می زنین. حتی حاضر نشدن همون نسخه ی چینی رو با زیر سپر اوریجینال خودش مونتاژ کنن. از همه جا زدن تا قیمت ماشین و برسونن احتمالا به ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون. کدوم احمقی حاضره چنین پولی برای این بده تازه اگر چنین پولی داشته باشه ....
1397/7/21
داداش پیاده شو با هم بریم !!! هنوز ماشینه نیومده داری میگی فلانشو و بهمانشو نداره بعد قیمت هم واسش تعیین می کنی !!!؟؟؟ این ماشینو آوردن تست کنند، اصلا معلوم نیست قراره چی روش نصب بشه یا نشه بعد تو میگی سپر اورجینال خودش روش نیست !!!؟؟؟ بزار بیاد، بعد میایم اینجا میزنیم توی سر و کله هم !!!
1397/7/22
برادر من شما نخر قوربونت برم مگه پراید خودت چشه،
جالبه شماها تو صفحه همه ماشینا هستید و میگید این آشغالا رو کی میخره!!
واسم سوال شده چه ماشینی رو قبول داری بگو ما همونو بخریم!!!؟؟؟
1397/7/18
چه فایده. الان قیمت میزنن 200 میلیون. مگه چند نفر تو این مملکت میتونن 200 میلیون بابت ماشین بده. دیگه تموم شد. من که حقوقم چهار میلیونه، سه تومنم بیرون کار میکنم. الان کلا 300 هزار تومن دارم.
1397/7/19
باز خوش به حالت که حقوقت چهار تومنه
1397/7/21
حقوقت 4 تومنه، بیرون هم کار میکنی 3 تومن، یعنی ماهی 7 میلیون در میاری !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش من با حقوق وزارت کار دارم زندگی می کنم ! به ته ماه که میرسه یه جوری غذا میخورم که پول کرایه تاکسی و مترو و اتوبوس بتونم بدم ! فقط خدا رو شکر می کنم مجردم وگرنه اگه 24 ساعته مثل رباط هم کار میکردم توی این شرایط نمیتونستم به آخر ماه برسونم !
بنده خدا تو با این درآمد به راحتی میتونی پول سرمایه گذاری کنی و ماشین 200 میلیونی بخری بعد اومدی اشک تمساح میریزی !!!؟؟؟
1397/7/19
این ماشین هرچه باشد به کراس اور نمیماند بلکه هاچبکی است مانند سانذرو استپ وی چون ارتفاعش حتی از جک اس ۳ کوتاه تراست وگمان نمیکنم ظاهر جذابی ازکار دربیاید
1397/7/21
همون اولش هم تابلو بود ماله چریه ! البته هر چی باشه ما که پول *ماشین لوکس چینی* نداریم بدیم !!!