موضوعات داغ

آشنایی با لوکس ترین شاسی بلند لکسوس؛ مدل S از سری فوق العاده LX

عکس مطلب اول
مدل S لکسوس LX اولین بار در سال گذشته مشاهده شد و اکنون این مدل که مدل پرچم دار این SUV عظیم الجثه است به صورت رسمی وارد بازار استرالیا شده است.
لکسوس LX570 S از مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد برخوردار است تا ظاهر جسورانه و هندلینگ بهتری داشته باشد. این ویژگی ها شامل کیت بدنه برای ظاهر تهاجمی تر، رینگ های آلیاژی بزرگ، دستگاه کنترل و جذب ارتعاشات ریز شاسی در جلو، تریم داخل کابین با تزئینات چرم نیمه آنیلین و پدال های آلومینیومی است.
تغییرات ایجاد شده در نمای خارجی شامل لبه های برجسته برای سپرهای جلو و عقب، رینگ های آلیاژی فورج 21 اینچی به رنگ سیاه براق و طرح مشبک خاص برای جلوپنجره دوکی شکل این خودرو است. جزئیات بیشتری از قبیل چراغ های Courtesy در آینه های جانبی که حروف LX S را روی زمین نمایش می دهند و آرم LX570 S در قسمت عقب نیز وجود دارند.
مشتریان استرالیایی می توانند LX570 S را با دو رنگ سفید صدفی و سیاه روشن انتخاب کنند.
داخل کابین مدل پرچم دار لکسوس LX تریم چرم نیمه آنیلین سوراخ دار به رنگ سیاه یا به رنگ سرخ مایل به قرمز که گارنت نامیده می شود و مختص LX570 S است وجود دارد. قطعات تزئینی به رنگ خاکستری شیماموکو نیز فقط مختص LX570 S است. اصلاحات داخل کابین در نهایت به پدال های آلومینیومی ختم می شوند. دستگاه جذب ارتعاشات ریز شاسی در قسمت جلو مکمل این قطعات اسپرت است و گفته می شود که باعث بهبود استحکام بدنه و تعادل فرمان می شود.
لکسوس LX570 S به عنوان مدل پرچم دار برند لکسوس، در حالت استاندارد مجهز به انبوهی از فناوری ها، سیستم های ایمنی و امکانات لوکس است. مجموعه امکانات Lexus Safety System پلاس در این خودرو شامل سیستم پیشگیری از تصادف از جلو با قابلیت شناسایی عابرین پیاده، کروز کنترل فعال راداری، سیستم اخطار خروج از لاین، سیستم نور بالای تطبیقی، نمایشگر Head-Up، سیستم نمایش نقاط کور و سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت است.
فهرست امکانات استاندارد LX570 S همچنان ادامه دارد و شامل دوربین دید عقب با وسعت دید تقریبی 180 درجه، 10 ایربگ، 4 دوربین برای نمایش سطح زمین در اطراف خودرو برای سهولت رانندگی در مسیرهای آفرودی و سیستم نمایش اطراف خودرو با دید پانورامیک است. امکانات رفاهی استاندارد این خودرو شامل غربیلک فرمان گرمکن دار، سیستم تهویه مطبوع 4 کاناله و سیستم تهویه و گرمکن برای صندلی های جلو و صندلی های ردیف دوم است. در نهایت، لکسوس LX570 S یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 12.3 اینچی همراه با سیستم مکانیاب ماهواره ای را ارائه می دهد.
تمام مدل های لکسوس LX570 S از موتور تنفس طبیعی 5.7 لیتری V8 نیرو می گیرند که 367 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه به گیربکس 8 دنده اتوماتیک متصل می شود. قیمت لکسوس LX570 S در استرالیا از 168.089 دلار استرالیا شروع می شود که 6500 دلار گران تر از لکسوس LX570 با پکیج Enhancement است که بر اساس آن تولید شده است.

لکسوس LX570 S

لکسوس LX570 S


لکسوس LX570 S

لکسوس LX570 S


کابین لکسوس LX570 S

کابین لکسوس LX570 S

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/18
این لندهور بدقواره،چقدر بی ریخت و زشته
لکسوز،مدل قشنگاش هم فرمون زشتی دارن
1397/8/19
حالت خوب نیست داداش قرصاتو نخوردی حزیون میگی
به این ماشین شیک بگی بدقواره !!!! به چی میگی خوش قواره؟؟!!!! حتما به پرایدت
1397/8/19
پ ن پ، رنو داستر خوبه. داداش آر یو اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/8/20
یاد ضرب المثلی افتام یه کلمه از مادر عروس ...............گوگولی کی بودی تو قشنگ .......
1397/8/19
بی نظیره ... بهترین شاسی بلند تمام عیار دنیا بدون شک . درود بر لکسس
1397/8/20
قیمت این ماشین 168 هزار دلار استرالیاست که با قیمت هر دلار 3 تومنی استرالیا میشه 500 میلیون
بعد 375 تومن باید بری بدی یه فوتون ساوانا که کل هیکلش اگزوز این ماشینم نمیشه
1397/8/24
حالت خوبه؟؟؟دلار استرالیا 3 تومن؟؟میشه بگی قیمت کی هست؟؟؟
1398/10/3
یه عده یا چیزی حالیشون نیست یا قسط مسخره بازی دارن یا هم میگن یه چی گفته باشیم همین طوری چیزی بارشون نیست یکی از این سه تاس فکر کنم تویوتا تو دنیا جایی برای حرف نزاشته و لکسوس برند فول اپش و قدرمند تویوتا هست که صادراتیه و طبق دلت فرم تویوتا کار کیکنه با این تفاووت که فقط فقط برند لوکس تویوتا هست به طور مثال پرادو با برند تویوتا به موتور 4و6سیلندر مجهزه اما با برند لکسوس که با کد gx عرضه میشه با موتور 8سیلندر v هست و از کیفیت مونتاژ بالا قدرت با و یه دنیا اپشن بیشتر عرضه میشه و لوکس هست و ظاهر لوکس تر و خلاصه قدرتمند تر پر اپشن تر لوکس تر و در ظاهر خیلی بهتره و از کیفیت بالاتر مونتاژ بهتری استفاده شده قیمت بالایی داره حالا یه عده میگن قیافش بده نمیدونم من مورانو ترجیه میدم من فلان ترجیه میدم از این جور حرف ها تویوتا که طرفداران فراوانی داره برای عزیزانی که نمیدونن لکسوس هم برند لوکس تویوتا هست و همانند اون از قدرت طول عمر استقامت بالایی برخورداره و سر لوکس بودن برند تویوتا حتی از خودش هم بهتره و از استقامت طول عمر قدرت بالاتر برخورداره