موضوعات داغ

لزوم حمایت تعرفه‌ای از خودروهای پاک

عکس مطلب اول
تسنیم : یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خودروهای هیبریدی را ضامن حفاظت از محیط‌زیست دانست و بر لزوم حمایت از خودروهای پاک با کاهش تعرفه واردات تاکید کرد. رضا علیزاده با تاکید بر ضرورت توجه به طرح ساماندهی بازار خودرو، گفت: این طرح در حال حاضر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حال بررسی است و بعد از چکش‌کاری به صحن علنی مجلس برای بررسی و تصویب ارسال خواهد شد.
وی با اعلام اینکه خودروهای هیبریدی سلامت محیط‌زیست در کشور را تضمین می‌کند، افزود: پیشنهادهای مختلفی از سوی نمایندگان برای هرچه بهتر شدن این طرح ارائه شده است که کاهش تعرفه واردات خودروهای برقی و هیبریدی از جمله آنهاست. این عضو کمیسیون صنایع مجلس ایمنی بالا را از دیگر نقاط قوت خودروهای پاک برشمرد و اظهار کرد: به‌دلیل پایین بودن سطح آلایندگی و از طرفی ایمنی قابل قبول این نوع از خودروها باید برای استفاده مردم از خودروهای هیبریدی مشوق‌هایی در نظر گرفته شود تا به این ترتیب هم شاهد آلایندگی کمتر و هم مصرف سوخت کمتر باشیم.علیزاده درباره کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی تاکید کرد: باید این پیشنهاد موردنظر کارشناسی قرار گیرد و با توجه به شرایط موجود نسبت به این تعرفه‌ها تصمیم‌گیری شود. وی تصریح کرد: واقعیت آن است که باید برای تعیین تعرفه‌های واردات خودرو باید عوامل متعددی را مورد توجه قرار داد از جمله میزان تولید و قیمت خودروهای داخلی و همچنین وضعیت خودروهای وارداتی و چگونگی ارائه خدمات پس از فروش این خودروها.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/23
آخه نابغه ها! ماشالا شما انقدر دلار رو گرون کردید که اگه تعرفه واردات صفر هم بشه، باز هم به حال 90 درصد مردم جامعه هیچ فرقی نداره! از قدیم گفتن آب که از سر گذشت چه یک وجب، چه صد وجب!