موضوعات داغ

بی‌وای‌دی S7 چه زمانی به دست مشتریان خواهد رسید؟

عکس مطلب اول
امروز در کنفرانس خبری شرکت کارمانیا، آقای سالاری مدیرعامل این شرکت حضور پیدا کرد و اعلام کرد که این شرکت تابع استراتژی شرکت بی‌وای‌دی چین است و تا زمانیکه همکاری کشور چین و ایران وجود داشته باشد، کارمانیا نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد و تا بحال مشکل خاصی نیز بوجود نیامده است.
سالاری در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی گفت که بی‌وای‌دی از کارمانیا خواسته تا مذاکراتی برای ارایه این خودروها در ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دهد اما خودروهای سواری برقی و هیبریدی با شرایط نوسان کنونی قیمت ارز فعلا در برنامه این شرکت نیست.
سالاری همچنین در مورد خدمات پس از فروش گفت که اخیرا تعداد قابل توجهی قطعات خودروهای بی‌وای‌دی F3 و S6 وارد شده و مشتریان مشکلی نخواهند داشت.
امروز ۳۲ مرکز فروش و خدمات پس از فروش بی‌وای‌دی در سراسر کشور وجود دارد و تا یک سال آینده حداقل ۱۰ نماینده دیگر نیز به این تعداد اضافه می‌شود. البته دغدغه اصلی این شرکت کیفیت محصولات این شرکت بوده و فعلا مشتریان مشکل خاصی با محصولات این شرکت ندارند.
سالاری گفت که در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و در این شرایط باید به یکدیگر کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنیم. فعلا شرکت کارمانیا در حال انجام تعهدات قبلی و تحویل خودروی بی‌وای‌دی S6 است و کماکان با قیمت قطعی قبلی تحویل می‌دهد در صورتیکه قیمت بازار آن حدود ۱۰۰ میلیون بیشتر است! به دلیل شرایط تحریم کمی رسیدن قطعات به شرکت متاسفانه باتاخیر انجام شد و باعث شد تا کمی تاخیر در تحویل ایجاد شود. این مشکلات واقعا از عهده و توان تولیدکننده خارج است اما خبر خوب این است که بالاخره قطعات به خط تولید رسیده و حتی مجددا بی‌وای‌دی F3 با آپشن‌های بیشتری تولید می‌شود.
کارمانیا از روز اول و زمانیکه که حتی خط تولید نیز راه اندازی نشده بود، به تعهدات خود عمل کرده و ختی تاخیرهای بوجود آمده را با کیفیت خود جبران کرده است.
در حال حاضر تاخیری در تحویل بی‌وای‌دی S7 وجود دارد اما بالاخره مشکلات حل شده و احتمالا تحویل این خودرو در پاییز انجام خواهد شد. قیمت بی‌وای‌دی S7 با توجه به نوسانات نرخ ارز نامعلوم است و باید به تحویل نزدیک‌تر شد تا بتوان قیمت نهایی را اعلام کرد.
سالاری گفت که کارمانیا طبق لیست منتشر شده یوان دولتی دریافت کرده و قطعات با این ارز وارد شده‌اند و قیمت‌گذاری زیر نظر مراجع ذیربط انجام می‌شود.
اخیرا با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومانی خط رنگ نیز افتتاح شده و باعث خواهد شد تا کیفیت رنگ محصولات این شرکت تضمین شود.
با وجود شرایط سخت کنونی، خوشبختانه کارمانیا تعدیل نیرو نداشته و سعی شده تا اشتغال را حفظ کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/7/29
سلام
S6 های مهر رو هنوز دعوتنامشونم نفرستادن چه برسه به تحویل
1397/7/29
احتمالا در پاییز؟؟؟؟؟ یعنی چی دقیقا؟
1397/7/29
ای بابا احتمالا در پاییز تحویل s7 خواهد بود
مگر با یوان دولتی زمانی که ما ثبت نام انجام دادیم خط تولید راه نیوفتاده و مگه قطعات قبلا با یوان دولتی وارد نشده پس چرا باید قیمت گذاری با ارز فعلی بازار و تغییر اون سنجیده بشه ؟
واقعا مدیران خودرو ساز در مورد مشتری ها چه فکری میکنند ؟ احترام به حقوق مشتری چی میشه پس ؟
1397/7/29
واقعا شرم آوره که بعد از حدود یکسال از پول گرفتن از دست مردم و عدم اطلاع رسانی و بعد از یه تاخیر عذاب آور ۴ ماهه بیای تازه بگی شاید زمستون ماشین رو تحویل بدیم! بعد همه تقصیراتم بندازی گردن مشتری ها که شما میدونستیم قیمت قطعی نیست پس چشمتون کور هر قیمتی که بدیم حق ندارین حرفی بزنید. اما اصلا نمیگه این خط تولید و اتاق رنگ و ... رو با پول همین مردم وقتی دلار ۴ تومن بود ساختیم. نمیگه به اعتبار پولی که از این مردم گرفتیم تونستیم مجوز ارز دولتی بگیریم. نمیگه به پشتوانه همین پول ها تونستیم اس۶ رو به قیمت قبل تحویل بدیم.
1397/7/30
ارز دولتی گرفته، حالا دیده هر کی به هر کیه می خواددولا پهنا با مردم بدبخت S7 که ۱۲۹ تا ۱۳۶ بوده و اعلام کرده رو با این ملت بدبخت خدا می دونه با چه قیمتی حساب کنه، واقعا خصوصی سازی این مملکت مسخره ترین کار و خیانت بود، قربون همون تعاونی های قدیم، حداقل نظارت دولت روی قیمت ها بود، عجب مملکتی داریم، این‌شرکت ها باید درشون تخته بشه و جمع بشند و محاکمه بشن متصدیاش