موضوعات داغ

پیشنهاد سفر پاییزی به مقاصد پر‌طرفدار

عکس مطلب اول
برخی شهر‌های گردشگری در این روز‌های پاییزی بهترین آب و هوا را برای سفر دارند؛ چند روز آخر هفته را تعطیل کنید و به همراه عزیزانتان برای یک سفر پاییزه و زیبا برنامه‌ریزی کنید.

تور استانبول؛ قدم زنی و خرید در خیابان استقلال
تور استانبول یکی از هیجان‌انگیز‌ترین انتخاب‌های سفر است. این شهر تاریخی و زیبا حال و هوایی دلچسب دارد؛ در خیابان استقلال قدم زدن و قهوه خوردن در کوچه پس کوچه‌های گالاتا حالتان را خوب می‌کند.
تور‌های مختلفی در آژانس مقتدر سیر برای سفر به استانبول همه روزه برنامه‌ریزی می‌شوند؛ معمولا این تور ها با پرواز‌های اطلس جت، ماهان، زاگرس و ایران‌ایر برنامه‌ریزی می‌شوند که از حدود ۳ شب اقامت شروع ‌می‌شوند. با تمام اعضای خانواده و دوستان برای سفر به ترکیه و اقامت و خوش‌گذرانی در استانبول برنامه ریزی کنید و راهی شوید.
اسکندر کباب ترکی نوش جان کنید و در کافه‌های اطراف گالاتا قهوه ترک بنوشید. با حدود هزینه پایین می‌توانید این سفر را انتخاب کنید استانبول هتل دنج سه و چهار ستاره خوب زیادی دارد با کارشناسان آژانس مقتدر سیر مشورت کنید و برای رزرو هتل خوب اقدام کنید البته تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس دارای خدمات سرو صبحانه ترکی هستند.
برای خرید سوغاتی از صنایع دستی ترکیه به گردند بازار استانبول بروید اینجا هم بازار تاریخی و دیدنی است که بسیاری از مردم بومی را می‌بینید و هم میتوانید از انواع صنایع دستی این شهر خرید کنید. در اطاف بازار رستوران‌های خوب و ارزان محلی هم فراوان است. با مترو و تراموا به مرکز خرید الوویوم و یا گرند جواهر بروید و از برند‌های ترکی و اروپایی خرید کنید.
دیدن مسجد آبی زیبا و وقصر توپکاپی نیز از بخش‌های خوب این سفر است. دیدن استانبول را در پاییز رنگارنگ و زیبا از دست ندهید.

تور دبی

تور دبی

تور دبی؛ دیدن شهری با برج‌های زیبا

تور دبی در این روز‌ها مخصوص کسانی است که هنوز از تفریحات آبی سیر نشده‌اند و به دنبال سفری ساحلی هستند.
این شهر با ساختمان‌های مجلل و برج‌های زیبا شهری توریستی برای گردشگرانی‌است که مایلند به شهر‌های مدرن سفر کنند و در پاساژهای لوکس خرید کنند و دررستوران‌های برج‌ها غذا میل کنند البته این‌طور نیست که به صرفه نشود این سفر را رفت همیشه همه جور تفریحی با هر توان مالی در دبی فراهم است.
دبی مجموعه‌ای خوش‌گذارنی‌ها و هیجانات را در پارک‌های آبی گرد هم آورده است حتما به پارک آبی جمیرا یا آتلانتیس بروید و حسابی خوش بگذرانید.
در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان می‌توانید تور خود را انتخاب کنید؛ حتی برای دیدن بازی‌های فوتبال جام ملت های آسیا می توانید تور های مخصوص این بازی‌ها را رزرو کنید و با یکی از پرواز‌های ایر عربیا، ماهان و ایران ایر به دبی سفر کنید تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه و ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز هستند.
دبی خدمات هتل داری بسیار خوبی دارد برای روز‌های اقامت با خیال راحت از هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره‌های لوکس را می‌توانید اننتخاب کنید و از خدمات هتل مانند سونا و استخر‌های زیبا لذت ببرید.
برای دیدن منظره زیبای شهر به برج الخلیفه بروید این برج بلند‌ترین برج دنیاست که می‌توانید تمام شهر را ببینید. برای شنا و آفتاب گرفتن و لذت بردن از ساحل به جمیرا بروید.
با مترو در دبی به دیره بروید و تمام خیابان شیخ زائد را بگردید برای دیدن تماشایی‌ترین آکواریوم دنیا به مرکز خرید امارات بروید ماهی‌های زیبا را ببینید.
با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید تور مسافرتی خود را رزرو کنید و برای دیدن شهری مدرن و زیبا سفر کنید.

تور تایلند

تور تایلند

تور تایلند؛ سفری مهیج به جنوب آسیا

دیدنی‌های فراوانی درتایلند منتظر شماست در این روز های پاییزی تایلند هوایی گرم و دلچسب دارد فقط کافی ‌است حدود یک هفته را تعطیل کنید و برای دیدن تایلند یکی از تور‌های آژانس مقتدر سیر را رزرو کنید.
سفر و گشت و گذار در بانکوک برای شما و تمام بسیار جالب است هم دیدنی‌های خوب و جدیدی دارد و هم بازار‌های خوب زیادی که خیلی خوب خرید می کنید. این شهر حتی شهر بازی و باغ‌وحش خوبی دارد که دیدنشان را واقعا توصیه می‌کنیم.
بانکوک با تمام زیبایی شهری نیمی از سفر شما به تایلند است بخش جذاب دیگر سفر جزیره‌های بی‌نظیر تایلند با آب‌هایی زلال و شفاف هستند در هتل‌های زیبای چهار و پنج ستاره در ساحل دریا استراحت کنید در پاتایا و پوکت شنا کنید و حمام آفتاب بگیرید اسموتی‌های خوشمزه تایلندی را فراموش نکنید.
معمولا تورها برای مقاصد مختلفی همچون بانکوک، پاتایا و پوکت برنامه‌ریزی می‌شوند شما می‌توانید از انواع تور‌های ترکیبی و یا تک مقصدی انتخاب کنند و با پرواز‌ مستقیم ماهان به تایلند می‌رسید؛ برای رفاه تمام مسافران هماهنگی لازم برای ترنسفر‌های فرودگاهی و حتی بین شهری برای تور‌های ترکیبی نیز انجام شده است.
در سفر به تایلند خرید‌های خود را در بانکوک انجام دهید و برای جزیره‌ها بخش لم دادن‌های ساحلی را کنار بگذارید با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای رزرو تور تایلند و همین‌طور گرفتن ویزا اقدام کنید.

منبع : ویرلن این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد