موضوعات داغ

طرح خرید و فروش مرسدس بنزهای کارکرده توسط ستاره ایران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از دغدغه‌های مهم خریداران و فروشندگان خودروهای کارکرده به ویژه مرسدس بنز، انجام فرآیند مبادلات خودرو در مطمئن‌ترین و امن‌ترین حالت ممکن است. اطمینان از دریافت نقدی وجه خودرو در کمترین زمان برای فروشندگان و اطمینان از دریافت خودروی سالم و استاندارد برای خریداران، از ارکان غیر قابل اجتناب در دستیابی به این مهم هستند. «طرح خرید و فروش خودروهای کار کرده» که توسط اداره فروش خودرو شرکت ستاره ایران طراحی شده و اجرا می‌شود، می‌تواند پایانی بر این دغدغه‌ی علاقمندان خودروهای مرسدس بنز باشد.
«سینا گلسرخی» سرپرست اداره فروش شرکت ستاره ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: «شرکت ستاره ایران، برای پاسخگویی به نیازِ اعضای خانواده‌ی بزرگ مرسدس بنز در خرید و فروشِ ایمنِ این خودروها، اقدام به راه‌اندازی طرح خرید و فروش تخصصی خودروهای کارکرده مرسدس بنز نموده است. برای رفاه حال متقاضیان، این طرح به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که انجام فرآیند امور اداریِ مربوط به خرید و فروش خودرو کمترین نیاز را به حضور فیزیکی افراد و اتلاف وقت آنان داشته باشد.» وی افزود: «خودروهایی که در مرحله‌ی نخست از این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرند، خودروهای C-Class و E-Class مدل‌های ۲۰۱۳ به بعد و بدون محدودیت کیلومتر خواهند بود.
سرپرست اداره فروش شرکت ستاره ایران با اشاره به خدمات پیش‌بینی شده در این طرح گفت: «متقاضیانی که قصد فروش خودروی خود را دارند می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ستاره ایران به نشانی Setarehiran.com و تکمیل فرم مربوطه، تقاضای خود را برای خرید یا فروش خودرو ثبت کنند. پس از آن همکاران ما در اسرع وقت با آنها تماس برقرار خواهند کرد.»
وی در خصوص مزایای فروش خودرو از طریق این طرح به موارد زیر اشاره کرد:
اطمینان از دریافت وجه خودرو به‌صورت نقدی و حداکثر طی مدت سه روز کاری پس از اتمام فرآیند اداری
پرداخت هزینه‌های نقل و انتقال توسط شرکت ستاره ایران
امکان عدم حضور متقاضی در فرآیند اداری و تعویض پلاک
پیشنهاد قیمت منصفانه و به‌روز
«سینا گلسرخی» در ادامه به موضوع فروش خودرو اشاره کرد و یادآور شد: «متقاضیانی که قصد خرید خودروی کارکرده را دارند می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه مرکزی و یا مراجعه به بخش نمایشگاه مجازی در پایگاه اینترنتی شرکت ستاره ایران، از موجودی خودروهای کارکرده و آماده‌ی فروش و قیمت‌های آنها مطلع شوند.»
وی همچنین در خصوص مزایای خرید خودرو از طریق این طرح موارد زیر را برشمرد:
اطمینان از سلامت خودرو
اطمینان از اصالت خودرو و آپشن‌ها
دریافت خدمات گارانتی حداقل یکساله‌ی خودرو
پیشنهاد قیمت منصفانه و به‌روز
امکان عدم حضور متقاضی در فرآیند اداری و تعویض پلاک
پرداخت هزینه‌های نقل و انتقال توسط شرکت
سرپرست اداره فروش شرکت ستاره ایران در پایان به موضوع خدمات مشاوره و فروش امانی خودروهای مرسدس بنز اشاره کرد و گفت: «متقاضیانی که درخواست استفاده از خدمات مشاوره‌ی فروش شرکت ستاره ایران را دارند می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ستاره ایران نسبت به تکمیل فرم تقاضا اقدام کنند تا همکاران ما در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند.» وی یادآور شد: «در این نوع خدمت، شرکت ستاره ایران صرفاً به عنوان رابط بین فروشنده و خریدار عمل خواهد کرد.»
سرپرست اداره فروش شرکت ستاره ایران در ادامه مزایای خدمات مشاوره و فروش امانی خودرو در شرکت ستاره ایران را به این شرح اعلام کرد:
امکان بررسی فنی خودرو و مقایسه با شرایط استاندارد آن و گزارش به مالک
امکان انجام تعمیرات و رساندن خودرو به شرایط استاندارد
فروش خودرو از طریق شرکت ستاره ایران
امکان ارائه بسته‌های گارانتی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد