موضوعات داغ

حداکثر سرعت پژو 508 را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر نسل قبلی پژو 508 را دوست داشتید حتما نسل جدید آن را نیز خواهید پسندید. در بخش بدنه، این خودرو دارای طراحی لیفت بک پنج در است و بیشتر به خودروهای کوپه شباهت پیدا کرده. در داح اتاق هم پژو 508 جدید بسیار مدرن و آینده نگرانه عمل کرده و طراحی آن عالی و کاملا مطابق با یک خودروی قرن 21 است.
پژو ادعا می کند که 508 جدید نزدیک ترین رقیب آئودی A5 اسپرت بک است. این خودرو به خصوص در بخش ابعاد، طول و فضای پا بسیار نزدیک به آئودی است. با این وجود پژو نیز همانند برخی رقبایش مانند فولکس واگن پاسات، فورد موندئو و اشکودا سوپرب یک برند لوکس محسوب نمی شود.
اما تجهیزات پژو نسبتا کامل است به طوری که اولین خودرو در این سگمنت است که به سیستم دید در شب مجهز شده و می تواند ایمنی رانندگی در شب را به طرز چشمگیری افزایش دهد. تکمیل کننده طراحی مدرن داشبورد 508 نیز سیستم اینفوتیمنت جدید این خودرو است که از طریق منوهای آن می توان به بخش های مختلف خودرو نیز دسترسی پیدا کرد.
بخش فنی پژو 508 جدید در قوی ترین مدل شامل یک موتور هیبریدی است که 222 اسب بخار قدرت دارد. این مدل می تواند در حالت تمام برقی 40 کیلومتر را طی کند و از بیک باتری با ظرفیت 11.8 کیلووات ساعت برخوردار است.
کسانی هم که علاقه به خودروهای هیبریدی ندارند می توانند مدل GT را سفارش دهند که قدرتی مساوی با مدل هیبریدی دارد. اگر کنجکاو هستید که بدانید سرعت مدل جی تی پژو 508 چقدر است ویدیویی را در ادامه برایتان قرار داده ایم که تست حداکثر سرعت این خودرو در اتوبان های آلمان را نشان می دهد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/14
ای جونم .....عشقم پژو
طراحی این خودرو فوق العادس عالی شتاب و سرعت
1397/8/14
واقعا طراحی پژو عالیه ،حالا اگه از استهلاک بگذریم
1397/8/16
عالی بود .