موضوعات داغ

آشنایی با نسخه برقی ام وی ام X22

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یکی از جدیدترین خودروهای بازار چین نسخه‌ی برقی ام وی ام X22 است که در چین با نام چری تیگو 3X EV شناخته می شود. این خودرو را می توان از رنگ آبی در چراغ های اصلی و جلوپنجره به راحتی شناسایی کرد. در کشور چین رنگ آبی نشان دهنده‌ی خودروهای دوستدار محیط زیست است.
تیگو 3X EV بر اساس تیگو 3X یا آنچه ما با نام ام وی ام ایکس 22 می شناسیم ساخته شده است. ارتفاع مدل برقی کمی بالاتر آورده شده و سایز تایرهای این مدل نیز بدون تغییر باقی مانده و از همان تایرهای 205/55R16 مدل 3X استفاده شده است. اگر به تصاویر مدل برقی و بنزینی نگاه کنید به سادگی می توانید متوجه ارتفاع بالاتر مدل برقی شوید.

چری تیگو 3X EV

چری تیگو 3X EV

قیمت مدل بنزینی در چین بین 59 هزار و 84 هزار یوآن است و مدل برقی با قیمت 100 هزار یوآن به فروش می رسد. در حالی که مدل بنزینی به یک موتور 1.5 لیتری 105 اسبی مجهز است و نیروی خود را با گیربکس چهار دنده اتوماتیک و یا 5 دنده دستی به چرخ ها انتقال می دهد در مدل برقی از موتور الکتریکی با قدرت 121 اسب بخار استفاده می کند. حداکثر سرعت این مدل 100 کیلومتر بر ساعت اعلام شده که برای استفاده درون شهری کافی است و شعاع حرکتی نیز چیزی در حدود 200 کیلومتر با هر بار شارژ است و بعید است تیگو3 برقی بتواند بیش از 200 کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند.

چری تیگو 3X EV

چری تیگو 3X EV

در پشت این مدل نیز نوشته i-power به چشم می خورد. چری این نام را به خودروهای دوستدار محیط زیست خود اطلاق می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد