موضوعات داغ

آشنایی با لکسوس UX؛ سلاح ژاپنی ها برای مقابله با ب ام و X2

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شعبه استرالیایی لکسوس، مشخصات و قیمت مدل های کراس اوور جدید UX را اعلام کرد و این خودرو به زودی وارد بازار این کشور می شود. قیمت این مدل ها بین 38 تا 42 هزار دلار است. مدل پایه‌ی لکسوس UX با کد UX200 لاکچری و با مدل گران قیمت این کراس اوور نیز با نام UX250h AWD F Sport عرضه می شوند.
مدل UX200 از موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می کند که 170 اسب بخار قدرت دارد و نیروی موتور را با یک گیربکس CVT به چرخ های جلو انتقال می دهد. مدل بعدی که با کد UX250h عرضه می شود دارای موتور 175 اسب بخاری هیبریدی بوده و با سیستم چهارچرخ محرک نیز قابل سفارش است. مدل های لاکچری و اف اسپرت UX250h تنها به صورت چهارچرخ محرک قابل خرید هستند.

لکسوس UX

لکسوس UX

با مدل UX200 شروع کنیم که به 8 ایربگ، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک، سیستم هشدار فشار باد لاستیک ها، مانیتور 10.3 اینچی، جی پی اس، سیستم صوتی با 8 بلندگو و ساعت جی پی اس دار مجهز است. حتی مدل پایه‌ی لکسوس UX نیز به فرمان چرمی، صندلی های برقی جلو گرمکن دار، آینه الکتروکرومیک و فرمان تلسکوپی مجهز است.
مدل پایه در بخش بیرونی نیز به رینگ های 17 اینچی، روف ریل، چراغ های LED و آینه های برقی تجهیز شده.

لکسوس UX

لکسوس UX

برای تیپ لاکچری می توان دو کیت آپشن را با نام های پک 1 و پک 2 سفارش داد. پک 1 شامل مواردی چون درب صندوق برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، چراغ شور، شیشه های ایمنی و سیستم چرخش چراغ های است و پک 2 علاوه بر این موارد شامل سانروف نیز می شود.
بعدی تیپ اسپرت است که شامل رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، لاستیک های ران فلت، صندلی های چرمی، سرد کن صندلی های جلو، سیستم صوتی با 13 بلندگو، چراغ های هوشمند و و دوربین 360 درجه می شود. پک آپشن این تیپ شامل سانروف، سیستم هداپ دیسپلی و سیستم ورود و استارت بدون کلید است.

لکسوس UX

لکسوس UX

فول ترین مدل لکسوس UX200 مدل F اسپرت شامل مواردی همچون سپر جلو و جلو پنجره اسپرت، رینگ های 18 اینچی، صندلی های اسپرت چرمی، فرمان اسپرت و پدال های تعویض دنده پشت فرمان است.
سیستم تعلیق قابل تنظیم مجهز شده و می تواند ۵ نوع حالت رانندگی مختلف را ارائه دهد لکسوس UX200 از اواخر این ماه وارد بازار خواهد شد و مدل هیبریدی هم اوایل سال 2019 به بازار عرضه می شود

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد