موضوعات داغ

شرایط قیمت مینی کوپر S مدل 2018 در بازار آزاد؛ مرگ زودهنگام شایسه بزرگ

عکس مطلب اول
مینی کوپر خودروی قدیمی و اصیل انگلیسی است که چند سالی است در مالکیت بی ام و درآمده است اما باز هم آن اصالت خود را در طراحی حفظ کرده و تنها در بحث تکنولوژی با بی ام و همکاری دارد. پرشیاخودرو نیز قبل از بحران بازار خودرو کشور و قبل از محدودیت خودروهای بالای 40 هزار دلاری، اقدام به اخذ مجوز برای واردات چند مدل مینی کرد و مدل های 3 درب کوچک تا کراس اوور شهری را با قیمت های مختلف عرضه کرد. اما چندی نگذشت که حکم توقف واردات خودرو گریبان پرشیاخودرو را نیز گرفت و واردات مینی به تعداد محدودی متوقف شد. اما در هر صورت به دلیل اینکه مدل های مختلف مینی در گمرک حضور داشتند، مجوز ترخیص گرفتند و حال در سطح شهر و در بعضی از نمایندگی های پرشیاخودرو شاهد حضور مینی های مختلفی هستیم. در این مقاله قصد داریم به یکی از هیجان انگیزترین خودروهای مینی وارد شده به کشور بپردازیم. مینی کوپر S که با چهره ای قدیمی و با اصالت مینی، به صورت 5 درب وارد شده و در قلب خود پیشرانه 2 لیتری توربو با توان 192 اسب بخار و 280 نیوتن متر را دارد. توانی که از این بریتانیایی زیبا، خودروی پرشتابی می سازد و می تواند در عرض 6.8 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد. در مقاله بررسی مینی کوپر S می توانید با این خودرو به صورت کامل آشنا شوید

مینی کوپر S

مینی کوپر S

اما در این مقاله قصد داریم به وضعیت قیمتی بازار آزاد این خودرو بپردازیم. مینی کوپر S هم اکنون در بازار در مدل 2018 به راحتی پیدا می شود و می توانید نمونه صفر کیلومتر این خودرو را با بهای بالای 730 الی 750 میلیون تومان خریداری کنید. مبلغی که در اوایل سال می توانستید با آن یک پورشه ماکان 2018 فول خریداری کنید و حال باید به همین مینی جمع و جور قناعت کنید! البته با این قیمت به راحتی می توانید خودروهایی چون فولکس واگن تیگوان و یا تویوتا راو4 صفر کیلومتر مدل 2018 را خریداری کنید که در بازار آزاد نیز مقبولیت و شرایط مناسب تری دارند.

مینی کوپر اس

مینی کوپر اس

مینی کوپر S برای بازار ایران که به چهره و جذابیت خودرو اهمیت زیادی می دهد، خودروی بسیار مناسبی بود و در صورت تداوم عرضه قطعاً می توانست به راحتی جای خود را در سگمنت خود پیدا کند اما متاسفانه محدودیت واردات و آشفتگی بازار خودرو باعث شد تا واردات این خودروی زیبا متوقف شود و قیمت آن نیز به شدت افزایش یابد.
فعلاً در بازار آزاد فقط مدل های 2018 این خودرو یافت می شود اما با مرور زمان احتمال کاهش قیمت این خودرو به دلیل توقف ارایه آن توسط پرشیاخودرو وجود دارد و همچنین نمونه های کارکرده نیز می تواند قیمت های معقول تری داشته باشد. امیدواریم با باز شدن مجدد واردات خودرو بدون محدودیت دوباره شاهد عرضه خودروهای روز دنیا در بازار ایران باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد