موضوعات داغ

نبرد اروپایی؛ درگ مک لارن 650S با لامبورگینی هوراکان و مرسدس AMG GT R + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مسابقات درگ در تمام نقاط جهان طرفداران خاص خود را دارند و به خصوص در آلمان، که به نوعی مهد خودروسازی جهان محسوب می شود، این رویدادها با حس و حال خاصی برگزار می شوند و کلوپ های طرفداری مخصوص دارند. یکی از جامعه های طرفدار درگ، در منطقه Weeze قرار دارد که نقطه ای واقع در قسمت انتهایی رود راین است. این گروه شامل تعدادی از مالکان اتومبیل های خاص و منحصر به فرد هستند که در مواقع مشخصی، اقدام به برگزاری مسابقات درگ کرده و فیلم های آن را در اینترنت به اشتراک می گذارند.
در این سری از ویدیوها که توسط وب سایت موتوروان از گروه ذکر شده منتشر شده است، مجموعه درگ هایی بین مک لارن 650S و چند خودروی دیگر، نظیر آئودی RS7، مرسدس AMG GT R ، لامبورگینی هوراکان، و مرسدس SLS AMG را نشان می دهد.
از آنجایی که مک لارن یک برند انگلیسی محسوب می شود، خبرنگاران انگلیسی تعصب خاصی روی این برند دارند و از شروع به حرکت ضعیف آن در مقابل رقبای آلمانی و ایتالیایی شکایت دارند که موجب می شود تا در ابتدای مسابقه، این خودرو از رقبا عقب افتد.
مشخصا این ضعف همیشه باعث شکست مک لارن نمی شود، از جمله در مقابل مرسدس SLS که در نهایت با پیروزی مک لارن به پایان می رسد و در مقابل آئودی نیز، با برتری اندکی به پایان می رسد. با این حال، مک لارن 650S حرفی برای گفتن در مقابل لامبورگینی هوراکان ندارد و به راحتی رقابت را به گاو خشمگین ایتالیایی واگذار می کند.
مک لارن 650S در حال حاضر یک مدل از نسل قبلی تولیدات این شرکت انگلیسی محسوب می شود، اما هنوز هم به واسطه مشخصات فنی قابل قبولش، طرفداران زیادی در بازار دارد. این خودرو از یک موتور V8 با حجم 3.8 لیتر و مجهز به دو توربو بهره مند است که قدرتی برابر با 641 اسب بخار و گشتاوری برابر با 678 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. از آنجایی که استفاده از فیبرکربن در ساخت بدنه فراگیر است، شتاب این خودرو بسیار جالب توجه بوده و می تواند در زمانی حدودا سه ثانیه ای، به سرعت 62 مایل بر ساعت یا حدود صد کیلومتر بر ساعت دست یابد.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/25
650s چقدر بد شتاب میگیره!!!
تو درگ اول فکر کردم اصلا حرکت نکرد :||||
1397/8/25
راننده اش ناشی بوده
احتمالا CPU مغزنش پایین بوده که اینقدر لگ داشت راننده اش
میدید اون حرکت کرد بعد تازه یادش میفتاد باید حرکت کنه !!!
حیف مکلارن زیر پای این خل مغز بود !!!
1397/8/26
بد شتاب نمیگیره رانندش نوبه :)))
دقت کن وقتی هوراکان شروع میکنه 650 هنوز شروع نکرده :/