موضوعات داغ

با ده خودرو برتر دو دیفرانسیل 2018 آشنا شوید - قسمت اول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برای بسیاری از افراد که مسیر رفت و آمدهای روزانه خود از مسیرهایی با آسفالت نه چندان سالم، جاده های شوسه یا مسیرهای نیمه آفرودی روبرو می شوند، خرید یک ماشین تمام چرخ محرک یا AWD گزینه مطلوبی در اکثر نقاط جهان به شمار می رود. راندن این خودروها نیاز به داشتن اطلاعات زیاد در مورد راندن خودرو در مسیرهای آفرودی ندارد و تقریبا خودرو در هر لحظه انتخاب می کند باید قدرت را به سمت کدام چرخ بفرستد.
در بازار جهانی، گزینه های زیادی برای علاقمندان به این دست خودروها وجود دارد و معمولا انتخاب یک خودرو تمام چرخ محرک برای بسیاری از مشتریان، به عملی گیج کننده تبدیل می شود. در این مقالات، نگاهی به ده خودرو پر فروش تمام چرخ محرک از تاریخ اول سپتامبر 2017 تا سی ام آوریل 2018 انداخته ایم. این لیست توسط وب سایت CarMax تهیه شده و لزوما تمام خودروهایی در این لیست اعلام شده اند، انحصارا به صورت AWD عرضه نشده اند، بلکه بسته به انتخاب مشتری دارد تا خودرو تک دیفرانسیل یا تمام چرخ محرک را خریداری کند. این لیست به صورت نزولی مرتب شده است.

رتبه دهم: دوج چارجر
خریدارانی که به دنبال ویژگی هایی همچون هیجان و رانندگی اسپرتی هستند، دوج چارجر را به عنوان یک گزینه ایده آل خواهند دید که به واسطه موتور V6 خود، قدرت فوق العاده ای را در اختیار راننده قرار می دهد. اگر خریدار مدل های SXT، R/T یا SXT Plus را انتخاب کند، از مزیت سیستم تمام چرخ محرک بهره مند خواهد شد. خریداران علاوه بر ویژگی های یاد شده، یک صندوق 450 لیتری، کابین بزرگ و سیستم سرگرمی با امکانات بسیار زیاد بهره مند خواهند شد.

دوج چارجر

دوج چارجر

رتبه نهم: کرایسلر 200
کرایسلر 200 گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال سواری راحت و لوکس در یک خودروی قدرتمند هستند. این خودرو از سال 2014 روی خط تولید کرایسلر قرار داشته و در چهار تریم در دسترس خریداران است که اکثر آنها از سیستم چهارچرخ محرک بهره می برند.. از آنجایی که کرایسلر و دوج هر دو از زیر مجموعه های فیات کرایسلر به شمار می روند، پیشرانه این خودرو و دوج چارجر مشترک بوده و از نوع V6 است. با این وجود مشتریان با خرید کرایسلر 200 از امکانات بیشتری نظیر تو دوزی داخلی چرم، صفحه نمایش بزرگتر و سقف پانوراما بهره مند خواهند شد.

کرایسلر 200

کرایسلر 200

رتبه هشتم: فورد فیوژن
فورد فیوژن یکی از سدان های سایز متوسط بازار است که در برخی از تیپ ها نظیر تیتانیوم، SE و اسپرت، با آپشن AWD یا تمام چرخ محرک در دسترس خریداران است. صرف نظر از اینکه شما کدام تیپ از خودرو را انتخاب می کنید، گزینه هایی همچون دوربین دنده عقب، سیستم همگام سازی گوشی هوشمند با سیستم سرگرمی و رادیو ماهواره ای را دریافت خواهید کرد. بر خلاف دو گزینه دیگر، موتور این خودرو به طور استاندارد از نوع دو لیتری توربوشارژر است، اما خریداران می توانند پیشرانه V6 را نیز بر روی خودروی خود سفارش دهند.

فورد فیوژن

فورد فیوژن

رتبه هفتم: مینی کوپر
مینی کوپر گزینه مطرح برای کسانی است که به دنبال منحصر به فرد بودن هستند و از القای حس نوستالژیک مینی در میان انبوه خودروهایی که سبک های طراحی مدرن دارند، لذت می برند. نسل مورد بررسی مینی کوپر که در فاصله سالهای 2014 تا 2017 عرضه شده، در دو تیپ S و S All 4 با سیستم تمام چرخ محرک عرضه می شود. صندلی های مناسب، فضای کافی کابین و یک صندوق عقب جادار ویژگی هایی هستند که پس از خرید مینی کوپر، از آنها بهره خواهید برد.

مینی کوپر

مینی کوپر

رتبه ششم: فورد توروس
مشتریانی که به دنبال یک سدان فول سایز با قدرت زیاد هستند، و تمایل به خرید خودروهایی با کنترل سهل و آسان می گردند، همواره به فورد توروس توجه می کنند. این خودرو در تمامی سطح ها به جز تیپ SE با سیستم تمام چرخ محرک عرضه می شود و خریدار ویژگی های دیگری همچون چراغ های تمام LED، سنسورهای پارک جلو، فرمان تمام چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای و تعلیق فوق العاده نرم و راحت را در اختیار خواهد داشت.

فورد توروس

فورد توروس

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/8/25
فورد توروس ؟؟؟ بابا حداقل یه گوگل ترنسلیت بزنید تلفظ صحیح یاد بگیرید بعد مطلب منتشر کنید تعجب می کنم کسایی که مطلب منتشر می کنن حتی اسم 4 تا ماشینو به درستی بلد نیستن ...
فورد تاروس
1397/8/26
با سلام، تلفظ اسم های خاص نظیر نام افراد، اشخاص و شهرها تابع قوانین خاصی نیست. تشکر از توجه و تذکر شما
1397/8/26
تو ایران bmw سری ۵ مدل xi هست و بس!