موضوعات داغ

کوچ طراح لامبورگینی به کره جنوبی؛ محصولات جذاب هیوندای در راهند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه هیوندای قصد دارد تا تغییراتی را در تیم طراحی خود اعمال کند و در همین راستا مدیر طراحی این شرکت نیز عوض می شود. به گفته رویترز، مدیر طراحی جدید هیوندای لوک دانکروولک خواهد بود که سابقا در گروه فولکس واگن کار می کرد. وی پس از پیتر شرایر دومین مدیر طراحی فولکس واگن است که به کره جنوبی می رود.
این طراح بلژیکی الاصل ابتدا در اوایل دهه 1990 وارد پژو شد و سپس به گروه فولکس واگن رفته و با برندهای اشکودا، سئات، آئودی، لامبورگینی و بنتلی نیز همکاری کرد که همگی از زیر مجموعه های فولکس واگن بودند.

پیتر شرایر

پیتر شرایر

دانکروولک خودروهای متنوعی همچون لامبورگینی مورسیه لگو، آئودی A2، سئات ایبیزا و بنتلی فلایینگ اسپور را طراحی کرده است.
پس از آن وی به همکاری با برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس پرداخت و حالا هیوندای قصد دارد تا وی را به عنوان سرطراح کل این کمپانی منصوب کند.
دانکروولک قرار است تا جانشین پیتر شرایر شود. شرایر نیز همانند وی پیش از پیوستن به هیوندای با شرکت های آلمانی همکاری می کرد و محصولاتی از آئودی و فولکس واگن را در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 طراحی کرده است. شرایر سپس مدیر کیا موتورز و سپس مدیر کل گروه شد و بالاترین مقام غیر کره ای گروه کیا هیوندای به شمار می رود.

چنگ ایسون

چنگ ایسون

این تغییرات در تیم کیا هیوندای با تصمیم چنگ ایسون، معاون مدیر اجرایی گروه هیوندای اعمال شده اند. ایسون فرزند مدیر فعلی هیوندای چنگ مونگ کو است و نوه‌ی چنگ جو یونگ، بنیانگذار هیوندای به شمار می رود. وی مدیر آینده‌ی کل گروه هیوندای خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد