موضوعات داغ

تازه ترین قیمت خودرو در بازار پاییزی تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هرچند نرخ ارز طی روزهای گذشته روند نزولی به خود گرفته اما این روند در بازار خودرو تاثیر نگذاشته است و قیمت ها همچنان در بازار خودرو صعودی است.
افزایش نرخ ارز از ابتدای سال جاری دلیلی بود که سبب افزایش قیمت خودرو ها شده بود اما به نظر می رسد که دلالان تاثیر بیشتری نسبت به قیمت ارز بر روی بازار خودرو دارند و روند نزولی فعلی بی تاثیر است.
در مورد چرایی این موضوع بسیاری از دست‌اندرکاران بازار به بلاتکلیفی فروشندگان و خریداران اشاره می‌کنند و اینکه با تایید و تکذیب‌های فراوانی که در مورد افزایش قیمت خودروها صورت می‌گیرد، بازار تکلیفی برای خود نمی‌بیند. البته حضور دلالان نیز در این میان بی تاثیر نیست. با وضعیت فعلی فروشندگان حاضر به ارائه خودروی خود نبوده و خریداران با توجه به اخبار تایید نشده افزایش قیمت‌ها، بیش از گذشته در بازار حضور یافته‌اند. حال آنکه عرضه‌ای برای تقاضای رو به فزونی مشتریان در بازار نیست. دست‌اندرکاران بازار تاکید می‌کنند برای ثبات بازار خودرو، دولت هرچه زودتر باید قیمت خودرو را تعیین‌تکلیف کند؛ به‌طوری‌که اگر قرار بر افزایش قیمت‌ها است زودتر در این زمینه اقدام شود و اگر هم دولت تصمیمی برای تغییر در قیمت‌ها ندارد آن را نیز به‌طور شفاف اعلام کند تا هم زنجیره خودروسازی کشور و هم مشتریان بازار تکلیف خود را بدانند.
قیمت بازار و کارخانه خودروهای داخلی

قیمت بازار و کارخانه خودروهای داخلی

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/4
قیمتها افزایش نخواهد داشت.
دولت یا حکومتی که نتواند جلوی دسیسه و حقه بازی خودروسازها را بگیرد، دیگر نمیتواند پشتیبانی ملت را داشته باشد.
ملت هم با دلایل کاملا منطقی مخالف افزایش قیمت هستند، پس دولت و حکومت هم نمیتواند غیر از خواست ملت را اجرا کند.