موضوعات داغ

برنامه قطعی بورگوارد برای ادامه فعالیت در قاره سبز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بورگوارد یک برند قدیمی آلمانی است که جدیدا توسط سرمایه گذاران چینی دوباره فعال شده است. این خودروساز حالا قصد دارد تا با ورود به بازار انگلستان و ایرلند دوباره وارد بازار اروپا شود.
مقر اصلی بورگوارد در اشتوتگارت است و ورود این خودروساز به بازار انگلیس بخشی از برنامه‌ی جهانی بورگوارد است. بورگوارد برای شروع در بازار انگلیس با دو کمپانی بزرگ فعال در فروش خودرو به نام اینترنشنال موتورز و IM Group Ltd همکاری خواهد کرد و کمپانی دومی واردات محصولات بورگوارد را بر عهده خواهد گرفت.
بورگوارد در سه سال گذشته استراتژی بازگشت به غرب را پیگیری کرده است. این خودروساز تولید محصولات خود را در چین آغاز کرده و قصد دارد تا خطوط تولید خود را به سایر کشورهای نیز گسترش دهد که شامل روسیه، آسیای جنوب شرق و خاورمیانه هستند. بورگوارد همچنین از تابستان امسال به بازار آلمان نیز بازگشته است.

بورگوارد قصد دارد کار خود را در بازار انگلیس با عرضه ی کراس اوورهای لوکس آغاز کند. اولین مدل هایی که وارد بازار خواهند شد کراس اوورهای بنزینی BX5 و BX7 هستند. بورگوارد علاقه دارد که نسخه الکتریکی این خودروها با نام های BXi5 و BXi7 را نیز که در چین تولید و عرضه می شوند را هم در آینده به اروپا بفرستد.

بورگوارد از سال 2019 تولید مدل های فرمان راست برای بازار انگلیس را شروع خواهد کرد و تا پایان سال آینده این خودروها وارد بازار خواهند شد. مشخصات و قیمت این خودروها نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.
البته بورگوارد فعلا شرایط خوبی ندارد چون مالک این برند آلمانی یعنی Beiqi Motor به دنبال فروش 67 درصد سهام خود از بورگوارد است. این فروش سهام برای جبران کاهش فروش این خودروساز انجام می شود چون امسال بورگوارد با کاهش فروش 23 درصدی مواجه شده و این مساله سبب از دست رفتن 231 میلیون دلار پول شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/9
خوب بود یه سرمایه گذار ایرانی سهام این شرکت را می خرید