موضوعات داغ

فیس لیفت بد برای خودروی خوب؛ تویوتا پریوس عجیب تر شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با معرفی و راه اندازی خودروهای ریز و درشت هیبریدی در بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریکا، فروش تویوتا پریوس در ایالات متحده آمریکا سقوط کرده و شرکت خودروسازی تویوتا در تلاش است تا فروش تویوتا پریوس را به روال قبل بازگرداند، به همین منظور این خودروساز ژاپنی از نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا استفاده کرده و نسخه فیس لیفت تویوتا پریوس را با پیشرفت های بسیار خوب فنی رونمایی کرده است، اما در طراحی ظاهری خود نه تنها پیشرفت نداشته است، بلکه می توان طراحی جدید تویوتا پریوس را یک حرکت رو به عقب دانست.
همانطور که در تصاویر شاهد هستید، کمپانی خودروسازی تویوتا تغییراتی در قسمت های جلو بویژه چراغ های پیشانی، جلوپنجره اتومبیل و همچنین مجموعه سپر آن ایجاد کرده است که بدون شک پیشرفت قابل توجهی نداشته و تنها باعث زشت تر شدن ظاهر اتومبیل و شباهت آن به تنبل های درختی شده است، هرچند طراحی اتومبیل یک موضوع کاملا سلیقه ای بوده و ممکن است طراحی جدید تویوتا پریوس برای خیلی از مردم جذاب تر از چهره قبل آن باشد که نتیجه آن تنها پس از راه اندازی و استقبال مردم مشخص خواهد شد.

تویوتا پریوس فیس لیفت

تویوتا پریوس فیس لیفت


برخلاف طراحی ظاهری، بزرگ ترین تغییر اتومبیل در نسخه فیس لیفت می تواند اضافه شدن سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک باشد که نسخه الکتریکی با امکان گردش تمامی چرخ های اتومبیل در حال حاضر به تعداد انگشت شماری در بازار ژاپن استفاده می شود، اما این خودرو با سیستم چهارچرخ محرک جدید خود که از یک موتور الکتریکی اضافی بر روی چرخ های عقب سود می برد، امکان حرکت تا حداکثر سرعت 69 کیلومتر برساعت را با تکیه بر تنها موتور الکتریکی جدید اتومبیل بر روی محور عقب خواهد داشت.
با تایید شرکت سازنده، موتور الکتریکی اتومبیل از باتری های "نیکل متال هیدرید" نیرو می گیرد که به تازگی توسعه یافته و می تواند یک عملکرد عالی در شرایط آب و هوایی مختلف بویژه هوای بسیار سرد داشته باشد. مجموعه باتری های اتومبیل زیر صندلی های عقب اتومبیل قرار می گیرد و هیچ تاثیری در فضای داخل کابین نخواهد داشت و هنوز هم کاربران می توانند از حجم فضای بار 1854 لیتر صندوق عقب استفاده کنند.
فیس لیفت تویوتا پریوس به همراه تجهیزات ایمنی بسیار خوبی عرضه خواهد شد. از جمله سیستم تشخیص برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خطوط جاده به همراه سیستم کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط، چراغ های جلو اتوماتیک و همچنین رادار کروز کنترل که می تواند دلایل خوبی برای انتخاب اتومبیل باشند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/9/11
نویسنده محترم در سریع ترین زمان ممکن از خودتون معاینات پزشکی به عمل بیاورید.الان این خودرو زشته؟؟؟؟؟؟؟
1397/9/11
درباره متن شما در مورد پریوس ، خودرو نمایش شده فیس لیفت پریوس نیست و خودرو پلاگ این هیبرید تویوتا پریوس پرایم هست
1397/9/12
و باز هم مثل همیشه یه ماشین زشت از تویوتا